ינון אריאלי – האיש שלכם להשקעות

כל אחד מאיתנו רוצה לדעת כיצד להשקיע חכם, להשקיע נכון ולהרוויח כסף. כל אחד מאיתנו חולם על הרגע בו הוא ייתן לכסף שלו לעבוד בשבילו, והוא לא יצטרך לקום כל בוקר ולעבוד. 

בדיוק בשביל זה נכון לצפות בסרטונים של ינון אריאלי, להקשיב להרצאות שלו ולקבל ממנו ייעוץ על השקעות,. כך עושים משקיעים גדולים וכך גם עושים לא מעט משקיעים בינוניים וקטנים. כל אחד מהם יודע שינון יכול לעזור להם להרוויח כסף, בזכות הידע, הניסיון והכלים שעומדים לרשותו. 

הייחוד של ינון, זה לא שהוא מביא איתו תיאוריות יוצאות דופן והוא לא מביא איתו דברים שנראים טוב על הנייר אלא יותר מזה, הוא מביא איתו ניסיון ממשי, ניסיון בהשקעות בפועל. כמובן מדובר על ניסיון חיובי. מדובר על איש מקצוע רציני ואיכותי שעוסק בתחום כבר שנים, וכיום הוא מעביר את הידע שרכש במהלך השנים גם לאחרים. אז אם אתם רוצים להרוויח, ינון הוא האיש בשבילכם. 

כיצד תוכלו להיעזר בו?

חשוב להבין, השקעות במניות זה לא דבר קל כפי שזה נשמע. אנשים בטוחים, הרבה פעמים, שהם שמים כסף על מנייה, והנה הם מרוויחים. זה לא מדויק. צריך לדעת על איזו מנייה לשים כסף, כמה לשים והכי חשוב, מתי לצאת מהמנייה. מה שהרבה אנשים שוכחים, זה לא נכון לשים את כל הכסף על מנייה אחת, צריך לפזר את ההשקעות, כך אולי מקטינים את הרווח על מנייה מסוימת, אך מגדלים את הסיכוי להרוויח כסף באופן כללי. 

בסופו של דבר, ינון מלמד את המשקיעים איך לחלק את הכסף, איפה לשים אותו, כיצד להשתמש בו וכאמור, לדעת מתי לצאת החוצה בשביל ליהנות מרווח. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כסף חכם
אחת המטרות החשובות ביותר של מדינת ישראל, היא לאפשר לחברות שונות ובפרט חברות הייטק, לייצא מוצרים לחו"ל,...
קרא עוד »
ספט 16, 2019
שיעורים פרטיים במדעי המחשב – תרגול הוא החלק החשוב
במידה ואתם מתכוונים למצוא שיעורים פרטיים במדעי המחשב, אז יהיה חשוב מצדכם להבין כי החלק החשוב ביותר...
קרא עוד »
מרץ 08, 2022
פנקייק מושלם: טיפים חיוניים לתוצאות אווריריות וטעימות
פנקייקים הם מאכל אהוב בעולם, הידוע במרקם האוורירי ובטעמם המענג. הם מרכיב עיקרי בתרבויות רבות, ומגלמים...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023