ביטוח דירה נגד נזקי אש – מתי זה כדאי?

כל מ שזכה והגיע לשלב בו הוא רכש לעצמו סוף סוף דירה משלו, יודע עד כמה יקר לליבו הנכס החדש. הוא רוצה להגן ולשמור עליו, הוא רוצה להיות בטוח כי הדירה תישאר שלמה כפי שהוא קנה אותה ולא יאונה לה כל נזק. הבעיה היא שישנם מקרים שהם ממש לא בשליטתו של האדם ומה לעשות שאלו קורים. אנחנו מתכוונים בעיקר לשריפות שפורצות בלי כל הודעה או התרעה מראש. זה יכול לקרות בגלל שריפה שפרצה מחוץ למבנה. אם זה בבית אחד השכנים ואם זה בחצר או ביער סמוך. השריפה כאשר היא כבר פרצה והלהבות יצאו מכלל שליטה הון מצליחות לכלות כל חלקה טובה. לא פעם מוצאים את עצמם כוחות הכיבוי פועלים בחירוף נפש ממש על מנת להציל חיי אדם כאשר הם לא באמת מצליחים להתגבר על הלהבות.

מובן כי במקרים אשר בהם אין סיכון לחיי אדם אין כל סיבה כי כוחות הכיבוי יסכנו את חייהם למען ההצלת רכוש.

הדירה מבוטחת – אל דאגה!

אז אם הדירה מבוטחת הרי שזו חצי צרה. הדירה על כל תכולתה אולי תעלה באש. הנזק יהיה רב, הערך הרגשי גם כן אינו נתון שאפשר להתעלם ממנו, אך בכל זאת, הכיסוי הביטוחי יוכל בהחלט לסייע ולרכך את המכה. כי הרכוש כולו שנשרף היה מבוטח ולכן אפשר יהיה לרכוש הכול מחדש בעזרת פיצויי הביטוח.

ברור אם כן כי כאשר באים לחשוב על ביטוח דירה, חשוב וכדאי לשים את הדגש על הביטוח מפני נזקי שריפות. זהו למעשה אחד מנזקי הטבע הכי נפוצים ובהם בהחלט קורים.

ביטוח רק אחרי בדיקת שוק

כאשר מדובר בביטוחים עבור הבית או המבנה, חשוב לדעת כי ישנם בהחלט הבדלים בין החברות השונות ובין הפרמיות שהן מציעות. כאשר רוצים להיות בטוחים כי בחרו את הביטוח הכי טוב והכי מתאים, חובה לבדוק את הצעות הביטוח של החברות השונות. הבדיקה היא זו שלמעשה עשויה להוביל לבחירה חכמה ונכונה פי כמה וכמה בסופו של דבר.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם הליכי שומה?
כל עוסק פטור, עוסק מורשה, שותפים בשותפות רשומה וחברה בע"מ אמורים לשלם מס על הכנסותיהם בהתאם לקביעה של...
קרא עוד »
מרץ 28, 2020
מה זה עמוד נחום תקום?
עמוד נחום תקום הינו עמוד כתום גמיש שנועד לסימון ותיחום שטחים. הוא עשוי מפוליאוריטן טהור והיתרון שלו...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
אתרי הימורים – בילוי פופולרי
הימורים הם בילוי פופולרי עבור אנשים רבים, אך יכול להיות קשה למצוא אתרים אמינים ומהימנים. במאמר זה...
קרא עוד »
מרץ 08, 2023