ד"ר קובי שגיא: אימון שלפוחית – עד כמה זה יעיל כפיתרון להרטבות לילה?

ד"ר קובי שגיא

פתרונות שונים מוצעים למתמודדים עם הרטבות לילה כמו השיטה של ד"ר טל שגיא. חלק מהטיפולים מביאים תועלת ומצליחים להביא פתרון של ממש, וחלקם – לא ממש. חשוב לבדוק בצורה יסודית כל טיפול המוצע, וזאת כדי להסיק האם הוא עתיד להוביל לתוצאות, או שמא הוא נידון לכישלון. טיפול שאין לו סיכויים הוא טיפול שלא כדאי להתחיל אותו. וזאת משום שהוא נוטע ציפיות ותקוות בלב ההורים ובלב הילד, והאכזבה אחר כך עלולה להיות עצומה. ועוד לא הזכרנו את נושא העלויות… לכן יש לבדוק את יעילות הטיפול ואת אחוזי ההצלחה שלו.

על אימון שלפוחית

גוף האדם הינו מערכת נפלאה שניתן לשפר את הביצועים שלה. אימון ופעילות גופנית ממוקדת מטרה עשויים לשנות לטובה תחומים רבים. לכן אם יש בעיה בשלפוחית השתן והילד אינו מצליח לשמור על סוגרים, יומלץ לו במקרים מסוימים לפנות לאימון שלפוחית. כך הוא יחזק את שלפוחית השתן שלו ויצליח לשמור על עצמו יבש ביום וגם בלילה.

ד"ר קובי שגיא והתאמה לגורם

חשוב להבין כי במקרים רבים ילד מרטיב בלילות בלי קשר לבעיה פיסית. כלומר, אין לו שום בעיה בשלפוחית והוא מרטיב בלילות. מדוע? לרוב בגלל שינה עמוקה מאוד בלילה. לכן, אין סיבה לטפל בשלפוחית – כי היא תקינה. מה אפשר כן לעשות? לטפל בשינה העמוקה בשיטה של ד"ר קובי שגיא. למעשה ילד אמור לקבל על עצמו אחריות חזקה שתגרום לו להתעורר גם מתוך שינה עמוקה וללכת לשירותים. לחילופין הוא אמור ללמוד לשמור על הסוגרים ולהתאפק מתוך שינה.

ד"ר טל שגיא לתוצאות מושלמות

הטיפול שמציע ד"ר טל שגיא נועד להקנות לילד את היכולת ואת האמון כי היא מסוגל לשמור על עצמו יבש בלילה. כי הוא בריא ואין לו שום בעיה רפואית שגורמת לו להרטבות.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיזור השקעות
כל מי שמעוניין להיכנס לעולם השקעות נדל"ן בגרמניה למשל, חייב להבין את החשיבות של פיזור השקעות חכם....
קרא עוד »
יונ 21, 2020
למה דיו עולה לפעמים יותר ממדפסת חדשה
מדפסות הן מוצר שאפשר להגדיר אותן כמעט כמוצר חובה בכל בית. כיום כשלכולם יש מחשבים ולכל אחד יש גישה...
קרא עוד »
אפר 10, 2019
חשבונית מקוונת: מתאים לעסק שלך?
בעידן הדיגיטלי, הפקת חשבוניות באינטרנט הפכה למילה באזז בקהילה העסקית. זה נחשב כמחליף משחק, אבל האם זה...
קרא עוד »
דצמ 31, 2023