קורס שוק ההון

הקורס “שוק ההון” מיועד הן לסטודנטים והן לאנשי מקצוע שרוצים ללמוד על השווקים הפיננסיים. הוא מכסה נושאים כמו תפקידם של שוקי ההון בחברה, כיצד הם פועלים, כיצד הם בנויים, מה מניע אותם וכיצד הם משפיעים על מגזרים שונים בכלכלה. והחברה. קורס "פיננסים" מיועד לסטודנטים המעוניינים ללמוד על תיאוריה פיננסית ופרקטיקה של השקעות, וכן על נושאים נלווים כמו מימון ומקרו-כלכלה. קורס "מימון" מיועד לסטודנטים המעוניינים בכך כמגמה, או כקורס משלים לתואר בכלכלה או במנהל עסקים, קבלו את כל המידע ששווה לכם כסף באתר https://www.israel-bursa.co.il.

הקורס מספק גם סקירה של כמה מהוויכוחים המרכזיים של ימינו בכלכלה ובפיננסים כמו גלובליזציה, אי שוויון, יציבות וצמיחה. ותפקיד השלטון בחברה. בנוסף, הקורס מכסה מגוון נושאים כמו מאקרו-כלכלה, כסף ובנקאות, כלכלה ופיננסים בינלאומיים, שוקי עבודה וצמיחת פריון. הקורס נועד לאפשר לך לחקור את התיאוריות העומדות בבסיס הדיונים הללו מנקודת מבטו של כלכלן. הנושאים שיכוסו יכללו יסודות כלכליים כמו צמיחה כלכלית, , אבטלה ואינפלציה, כמו גם תיאוריה מוניטרית כמו כסף ובנקאות. בחלק הראשון של הקורס נתמקד ביסודות כלכליים: צמיחה כלכלית, אבטלה ואינפלציה. זה יספק מבוא לגישה הכללית שאנו נוקטים בקורס שלנו. 

קורס זה מיועד לאנשים שחדשים בעולם הפיננסים ורוצים ללמוד עליו יותר (קבלו מידע על לימודי שוק ההון מחירים, המלצות ומסלולי לימוד). זה גם מספק בסיס טוב למי שרוצה להמשיך בקריירה בתחום זה. . הקורס יעסוק בנושאים הבאים: הבנת איך כסף עובד ואיך מתבצעות השקעות. איך עובדות הלוואות ומה תפקידן במערכת הפיננסית שלנו. גזירת הריבית יחד עם סוגי הלוואות שונים. כיצד להעריך כרטיסי אשראי ולהחליט אילו הם הטובים ביותר עבורך. מבוא להשקעות ופיננסים בארה"ב מהו אג"ח וכיצד הם פועלים? מהם כמה מהיתרונות של בעלות על איגרות חוב? איך עובדות מניות, מה הסיכונים שלהן ומה תפקידן במערכת הפיננסית שלנו? . אוריינות פיננסית: הצצה אל הכספים שלנו

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם טאבלט מיני שווה השקעה?
טאבלט מיני בהחלט יהיה שווה את העלות שלו וזאת מכיוון שהוא יוכל לאפשר לכם לצרוך מדיה ולעשות שימוש בכל...
קרא עוד »
יונ 15, 2022
חשיפת תובנות חיוניות לגבי ציוד ותרגילי ספורט מומלצים
כסמכות מובילה בתחום הכושר והפעילות הגופנית, אני כאן כדי לספק לך תובנות שלא יסולא בפז לגבי ציוד ספורט...
קרא עוד »
מרץ 05, 2024
תכנית עסקית – מה היא כוללת
אחד הכלים החשובים ביותר לצורך פיתוח בית עסק מכל סוג שהוא, היא תכנית עסקית. מדובר על כלי אשר אמור לשרת...
קרא עוד »
אוק 27, 2021