מה זה CCSK?

ה-CCSK זה ראשי תיבות של תעודת הידע באבטחת ענן. מדובר בתחום למידה והתמקצעות דרך קורסים שונים המקנים למסיים אותם בהצלחה יכולת לעסוק בתחום אבטחת ענן. מדובר בהתמחות מבוססת אינטרנט ומיומנותו של אדם בנושאי אבטחת ענן מרכזיים. תכנית ה-CCSK הושקה בשנת 2010 והיא נמצאת בסטנדרט מוכר ופופולרי ביותר מומחיות. הוא למעשה מהווה את המדד העיקרי והמרכזי ביותר של התעשייה למדידת כישורי ומיומנויות של אדם בתחומי אבטחת ענן.

מי יכול לשקול ללמוד את תחום ה -CCSK?

ה-CCSK נועד לספק הבנה של בעיות אבטחה וכן הבנה של שיטות עבודה מומלצות וכדאיות במגוון רחב של תחומי מחשוב ואבטחת ענן. כיוון שמחשוב ענן הופך למערכת ה-IT הדומיננטית ביותר כיום בתחומים טכנולוגיים רבים בישראל ובעולם, CCSK ישים למגוון רחב של משרות IT ואבטחת מידע, למעשה כמעט בכל חברת הי-טק העוסקת בטכנולוגיות רשת.

כל מי שיש לו זיקה חזקה לתחום טכנולוגיות רשת וענן המתפתחות מאוד בשנים האחרונות, מוזמן לנסות ולעבור את הבחינה של CCSK.

האם אישור לימודי ה-CCSK מהווים תחליף לכל מני הסמכות ואישורים אחרים שכבר תקפים בתעשייה?

בחינת ה-CCSK לא מהווה תחליף לשום אישור אחר הנדרשים בתעשיית אבטחת המידע. תוכניות הסמכה רבות מסייעות להתפתחות אישית בתפקידים מקצועיים ספציפיים, ומספקות גם בדיקה של אנשים, מה שקורס למידת ה-CCSK למשל לא עושה. ה-CCSK יכול להרחיב את תוכניות האישורים האחרות הללו על ידי עידוד של מיומנות באבטחת מחשוב ענן, מה שיכול לסייע לכם להתמודד טוב יותר עם בעיות מחשוב הענן ההולכות ומשתכללות כל הזמן. אם אתם מעוניינים להיכנס לאחד מתחומי ההי-טק הפופולריים והנחשקים ביותר, כדאי לכם לשקול לעבור את בחינת הCCSK. האישור הרשמי יעניק לכם הסמכה ויכולת לעבוד בקרב החברות הטובות ביותר עם תנאי העסקה מעולים ואופציות קידום שכמותן לא תראו בשום דרך אחרת. למידע בנושא קורס ניהול רשתות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לבחירת חברת פוליש בצפון
אתם צריכים חברת פוליש אבל איך מוצאים ואיך יודעים לבחור חברה מקצועית, אמינה ואיכותית מבין שפע החברות...
קרא עוד »
יול 25, 2021
אנשי עסקים? כך דרכון אירופאי יסייע לכם!
בשנתיים האחרונות הבהלה לדרכון האירופאי בעיצומה, זאת בשל העובדה שמחזיקי הדרכון זכאים ליתרונות רבים –...
קרא עוד »
אפר 01, 2020
מדוע חשוב לחסן את הכלב נגד תולעת הפארק?
תולעת הפארק היא תולעת שמתיישבת במעיים של הכלב ופשוט מציקה לו. היא גורמת לעוויתות במעיים ולחיים...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020