למה דיו עולה לפעמים יותר ממדפסת חדשה

למה דיו עולה לפעמים יותר ממדפסת חדשה

מדפסות הן מוצר שאפשר להגדיר אותן כמעט כמוצר חובה בכל בית. כיום כשלכולם יש מחשבים ולכל אחד יש גישה לבנקים, לקופות החולים, לרשויות המס כמו גם לכל החברות הממשלתיות, הרי שכולנו יכולים להוריד לבד טפסים שאנחנו צריכים ואנחנו גם יכולים להדפיס בעצמנו את המרשמים לתרופות. לצורך כך אנחנו צריכים מדפסת בבית וגם דיו מותאם למדפסת כמו דיו למדפסת brother. כאן עולה הדילמה בין המדפסות השונות.

האם כדאי להעדיף מדפסת יקרה או שמא אפשר לרכוש מדפסת זולה.

מדפסת זה מוצר זול או יקר?

האמת היא שאם תיכנסו לחנות המדפסות, תגלו כי ישנו היצע גדול מאוד של מדפסות. יש מדפסות יקרות ויש מדפסות זולות. מעניין לגלות כי יש מדפסות מבית היצרנים המוכרים והגדולים ביותר אשר המחירים שלהם ממש לא יקרים. יש כאלה  שממהרים לרכוש מדפסת כזו כי הם בטוחים כי מדובר במציאה של ממש. אך האמת היא שרק לאחר זמן הם מבינים למה המחיר של המדפסת היה כלך כך זול ולמה זה לא היה כל כך משתלם בסופו של דבר.

החברה מפצה את עצמה

החברות הגדולות, יודעות כי הלקוחות יזהו את המחירים המוזלים של המדפסות ויתרגמו אותם למחירי מציאה ממש. מה שהם לא יוכלו לדעת מראש (אלא אם כן הם יבררו ויבדקו את הדברים) כי כל המוצרים הנלווים כמו ראשי הדיו וגם מוצרים חיוניים נוספים לפעילות של המדפסת, יעלו הרבה מאוד כסף בהמשך. זוהי הדרך של החברות הגדולות לפצות את עצמן על המחירים הזולים שהם גבו על המדפסת עצמה.

הדיו עולה יותר מהמדפסת

על פי רוב יימכרו אותן המדפסות יחד עם ראשי דיו בגודל מוקטן. כך שהלקוח עדיין לא יזדקק לדיו ולכן הוא גם לא ייחשף למחירים הגבוהים של הדיו. רק לאחר זמן, כאשר הוא יזדקק לדיו חדש עבור המדפסת הוא יגלה להפתעתו כי הדיו יקר יותר ביחס למדפסת.

אז איך בוחרים את המדפסת?

בגלל כל מה שציינו לעיל, מומלץ מאוד לברר בעת רכישת המדפסת, כמה יעלו ראשי דיו למדפסת בהמשך והאם ניתן יהיה להשתמש בדיו תואם שאינו מקורי.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריינג'רים – לא רק לשטח
ריינג'רים, הם כלי שטח מהירים מאוד ויציבים, מאין ג'יפ פתוח, המעניקים חוויית נהיגה ייחודית ומטורפת....
קרא עוד »
ינו 28, 2020
מחירי כרטיסי ביקור דיגיטליים
נעים להכיר – כרטיס ביקור דיגיטלי. אותו כרטיס שהייתם מנפיקים בכמויות של מאות אם לא אלפים ומשווקים...
קרא עוד »
פבר 25, 2022
הגשת דוח הצהרת הון – על התהליך
כל אדם שפותח עסק חדש, נדרש למלא הצהרת הון ראשונה וזאת כדי להצהיר על ההון ועל העושר האישי שלו. מידע על...
קרא עוד »
נוב 23, 2021