ייעוץ למשכנתאות – מחיר

ייעוץ למשכנתאות

יועצי משכנתאות עוזרים לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר עברנו בשילוב של כל הפרמטרים. שילוב של אפשרויות והרצון שלנו להחזר חודשי, עלות כוללת של המשכנתא, משתנים עתידיים צפויים ושיקולים אישיים ושיקולי שוק נוספים.  ייעוץ למשכנתאמחיר  נע בין 3,000 ש"ח ל 8,000 ש"ח.

 

מה משפיע על טווח העלויות?

 

  • נתחיל במה שיועץ המשכנתאות מעריך את העבודה שלו פשוט. שיקול אישי שאותו מעריך יועץ המשכנתאות עצמו בהתאם לעומס העבודה / איכות העבודה אותו הוא מספק
  • משכנתא מורכבת או פשוטה?

משכנתא "פשוטה" היא משכנתא רגילה עבור אדם ממוצע, בעוד ש "משכנתא מורכבת" היא משכנתא של אדם שקיבל סירוב מהבנקים לקבלת משכנתא עקב העבר שלו שיכלו לכלול: חובות, הגבלה ועיקולים, משכנתאות בריביות גבוהות, נכסים לא סטנדרטים, תושבי חוץ וכו'.

 

ייעוץ משכנתאות חינם

 

למי שמעוניין לחסוך את עלויות שכר הטירחה של יועץ המשכנתא / ללמוד במקביל את נושא המשכנתא, יש אפשרות לקבלת ייעוץ משכנתאות חינם – איך יש להתייחס בזהירות רבה לייעוץ משכנתאות חינם!

הסיבה יש להתייחס לייעוץ משכנתאות חינם בזהירות רבה היא הסיבה שנקבל את ייעוץ המשכנתאות חינם מהבנקים. אז אמנם בתפקיד הרשמי הם נחשבים "יועצים" שכביכול באים לעזור לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר, אבל בפועל הם אנשי מכירות לכל דבר שתפקידם הוא למכור לנו את המשכנתא ולא לייעץ לנו באמת. לכן יעוץ משכנתא מהבנק יכול לעזור לנו להתחיל להבין מושגים בסיסיים ולהתחיל להבין את אפשרויות לקיחת המשכנתא העומדות לרשותנו, רק בהחלט לא ניתן להסתמך על ייעוץ הבנק בלבד.

 

מקורות נוספים לייעוץ משכנתא חינם נמצאים כמובן אינטרנט. ישנם המון אתרים המציעים מידע רחב ומפורט על נושא המשנתא כגון: ריבית משכנתא, מונחי ייסוד בסיסים בשכנתא, מחשבון החזר משכנתא ועוד.

 

 

קבלת הנחה לייעוץ משכנתא באמצעות מועדונים שונים

 

אפשרות נוספת לחסכון בעלויות שכר הטירחה ליועץ משכנתא הוא שימוש כחברי מועדונים שונים אשר יש להם הסכמים עם יועצי משכנתא שונים אשר מעניקים הנחה מיוחדת.

 

כמובן שמה שחשוב תכל'ס זה איכות יועץ המשכנתאות – יועץ משכנתאות טוב יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בכיף, כך שאמנם אפשר לחסוך בעלויות יועץ המשכנתאות אבל כנראה שלא שווה לחסוך באיכות יועץ המשכנתאות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ עסקי לחברות – מהו ייעוץ מועיל
ייעוץ עסקי הוא סוג של שירותים מקצועיים הכוללים בדרך כלל חברת ייעוץ אחת או יותר המספקת ייעוץ והכוונה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2023
מעצורי דלת – למה אתם חייבים לקנות
אם אתם רוצים להימנע ממצב שהדלת תנוע על הציר שלה מבלי לעצור ואף תתקע בקיר, אז התקנה של מעצורי דלת זה...
קרא עוד »
יול 11, 2020
אפשרויות ציוד חלופיות לרוכבי אופנוע: מה כדאי לדעת
ציוד לאופנועים הוא כבר לא רק מעילי עור וקסדות אופנוענים טיפוסיות. מהתקדמות במדעי החומר ועד לאימוץ...
קרא עוד »
דצמ 09, 2023