מתי כדאי לקנות רכב?

לקנות רכב

רכישת רכב חדש עולה לא מעט כסף, כידוע. מדובר באחת ההוצאות הגדולות ביותר שאנחנו יכולים לעשות, אם לא השנייה אחרי רכישת נדל"ן. על מנת לחסוך בהוצאות, אנחנו צריכים לדעת מתי נכון לנו לרכוש רכב וכיצד לעשות את זה.

מתי וכיצד רוכשים רכב?

באופן טבעי, על מנת לחסוך בהוצאות הרי שעלינו לבצע רכישה בזמן מבצעי רכב, כלומר, בזמן בו המחירים יורדים מסיבות כאלה ואחרות. צריך להדגיש, שיש מצבים ספציפיים, מסוימים, בהם מחירי הרכבים יורדים ואז שווה לפנות אל החברות השונות בשביל לרכוש רכב חדש.

מעבר לעניין של מבצעים והנחות, אנחנו צריכים לקחת בחשבון גם, שיש אופציות מימון שונות אז שלנו לבחון את העניין של רכישת רכב. בין אם מדובר על רכישה באמצעות ליסינג, טרייד אין או אפשרויות אחרות. במקרים כאלה, אנחנו יכולים לבחון גם רכישת רכב חדש וגם רכישת רכב ישן (אשר באופן טבעי, המחירים שלו יותר נמוכים).

מתי מומלץ לנו לקנות רכב?

כאמור, אנחנו יכולים לחסוך באופן ניכר בהוצאות, כאשר יש מבצעים והנחות של החברות השונות. זה קורה במספר מקרים:

סוף עונה

כמו בלא מעט תחומים אחרים, גם בענף הרכב, ידוע שבסוף עונה החברות מורידות מחירים על מנת שלא להיתקע עם רכבים מדגמים של שנה קודמת. במקרה של חברות אלה, מדובר על עניין הרבה יותר משמעותי מחברות בתחומים אחרים, מאחר וזה יכול לעלות להן הרבה יותר כסף בהיבטים שונים ולכן משתלם להן, למכור את הרכב במחיר נמוך יותר.

ימי מכירות

מעת לעת החברות עורכות ימי מכירות מיוחדים בהם הן מציעות מבצעים והנחות על כלי רכב שונים. רצוי מאוד להיות ער לכך, בין אם זה דרך פרסום ברדיו או בכלי תקשורת אחרים. במקום לרכוש את הרכב במחיר מלא, אפשר לרכוש אותו במחיר נמוך יותר.

מבצעים לקבוצות ספציפיות

כמו בלא מעט תחומים אחרים, גם בענף הרכב, עורכים מכירות ומבצעים לקבוצות מסוימות, מן הסתם זה אומר שחברי הקבוצה נהנים מהנחות משמעותיות ביחס לאחרים ולכן משתלם להם, לרכוש את הרכב באותם ימי מכירות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לעשות כשחוזרים לשגרה בצל הקורונה?
בחודשים האחרונים, כמעט כל אחד ואחת מאיתנו הרגיש על בשרו את השינוי העצום שהביא לחיינו נגיף קורונה. החל...
קרא עוד »
מאי 20, 2020
השכרת דירות בנס ציונה
אין ספק כי לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר התעניינות לגבי התחום של השכרת דירות בנס ציונה. לא מעט אנשים...
קרא עוד »
ינו 10, 2021
בנק אנגלו פלשתינה – בראשית הציונות
בראשית הציונות הוקם בנק אנגלו פלשתינה, אשר הוקם על ידי ההסתדרות הציונית, כאשר בחלוף השנים, ולאחר קום...
קרא עוד »
דצמ 07, 2021