איך השיטה של ד"ר קובי שגיא עובדת?

איך השיטה של ד"ר קובי שגיא עובדת

לנוכח התופעה הרווחת של הרטבות לילה בקרב ילדים ובני נוער פותחו שיטות טיפול שונות. השיטות הללו מתיימרות לטפל בילד המרטיב, ולהקנות לו את ההרגל הבריא של שנת לילה יבשה תוך שליטה מלאה על סוגרים. המטרה היא שאם במהלך הלילה הילד צריך להתפנות, הוא יצליח להתאפק גם מתוך שינה, לחילופין הוא יקום ויפנה לחדר השירותים. אך יש ילדים רבים שמסיבה זו או אחרת אינם מצליחים לעשות זאת. הם ישנים היטב, והרטבת הלילה אצלם היא דבר שבשגרה. התוצאה לגמרי לא נעימה, לא להם עצמם ולא לכל בני המשפחה. אחת משיטות הטיפול המומלצות למצבים כאלו זו השיטה של ד"ר שגיא.

ד"ר קובי שגיא והשיטה המנצחת

השיטה של ד"ר קובי שגיא הינה שיטה מיוחדת במינה, וזאת הודות לכך שהיא משלבת שני מרכיבים. המרכיב הראשון הוא קוגניטיבי התנהגותי. כלומר, במהלך הטיפול המטופל עובר תהליך מודע בו הוא לומד על היכולת שלו לשלוט על סוגרים ועל הצורך להגיע לשליטה מלאה גם בלילה. במהלך המפגשים הווירטואליים עם המטפל יקבל הילד המון חיזוקים והעצמה, והוא יגביר את האמון שלו ביכולות של עצמו. כך שהוא רוכש כלים אמתיים לשיפור יכולת השליטה על סוגרים בלילה ומתוך שינה.

שימוש בפיפימון בטיפולי ד"ר קובי שגיא

כמו כן משלבים בטיפול של ד"ר קובי שגיא שימוש במכשיר מתקדם מאוד אשר מטרתו היא לעזור לילד להתעורר בעת הצורך. המכשיר מורכב משני חלקים, סדינית מיוחדת בעלת חיישנים ויחידה נוספת שמציבים אותה לצד המיטה. בעת שהילד מתחיל להרטיב החיישנים מזהים זאת והמכשיר ישמיע קול. המטרה היא להעיר את הילד ולעזור לו להבין מה מוטל עליו לעשות כדי למנוע הרטבה. כך שהילד אכן חווה חוויות של הצלחה, ורוכש את היכולת ואת המסוגלות לשמור על עצמו יבש בלילות.

טיפול וירטואלי בהרטבות לילה אצל ד"ר שגיא

יש לציין כי הטיפולים של ד"ר קובי שגיא מתבצעים באופן וירטואלי. וזה אומר שאין צורך לצאת מהבית ואין סיבה להיפגש פיסית בקליניקה. דבר זה חוסך זמן של נסיעות וכן אי נעימות לילדים שלא חשים בנוח לחשוף את עצמם לגמרי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ למשכנתאות – מחיר
יועצי משכנתאות עוזרים לנו לבחור את המשכנתא הטובה ביותר עברנו בשילוב של כל הפרמטרים. שילוב של...
קרא עוד »
דצמ 24, 2018
בסיס עבודות גובה – החברה שלכם לביצוע למגוון גדול של עבודות גובה
אם תביטו היטב מסביב אתם תוכלו לראות ביתר קלות עד כמה האזורים של המגורים והאזורים של העבודה הפכו להיות...
קרא עוד »
דצמ 12, 2018
מה הן שיטות ניהול גלובליות?
בעולם הגלבולי שאנו חיים בו היום יש משמעות אדירה לשאלה איך החברה שלנו מתנהלת ואיך היא מנוהלת. יכול...
קרא עוד »
מאי 26, 2019