מה הן השקעות אלטרנטיביות?

עם עליית האינטרנט וצמיחת המסחר האלקטרוני, יש ביקוש הולך וגובר להשקעות אלטרנטיביות. משקיעים מחפשים חלופות להשקעות מסורתיות כמו אג"ח ומניות.

למשקיעים יש מגוון רחב של אפשרויות בחירה בכל הנוגע להשקעה בנכסים חלופיים כגון נדל"ן, סחורות, קרנות גידור וקרנות הון פרטיות. משקיעים יכולים לבחור מתוך מגוון אסטרטגיות בעת השקעה בנכסים חלופיים כולל אסטרטגיות פסיביות או אסטרטגיות אקטיביות שבהן הם יכולים להרוויח כסף על ידי מכירת ההשקעות שלהם ברווח או קנייתן בהפסד.

 שקעה היא אלטרנטיבה למוצרים פיננסיים אחרים. יש לו פוטנציאל לספק תשואות לטווח קצר ולטווח ארוך. עם זאת, לא קל לבחור השקעה טובה. המשקיעים צריכים להבין את סוגי ההשקעות השונים ואת הסיכונים שלהם. השקעות הן בסך הכל סיכון. הם יכולים להיות פשוטים כמו רכישת מניות או מורכבים כמו רכישת חלקת אדמה לבניית חווה. השקעה בהשקעות אלטרנטיביות היא כולה בחירת ההשקעה הנכונה לזמן הנכון.

קראו על השקעות באתר עמית והגר >>>

איך בוחרים איפה להשקיע?

השקעה היא לא רק סיכון ותשואות, יש לה גם שיקולים נוספים כמו נזילות, השלכות מס, נזילות, השלכות מס ועוד.

אם רוצים לגוון את תיקי ההשקעות שלהם וגם להימנע מהסיכון להינעל על השקעה מסוימת על ידי השקעה במדינה או אזור מסוימים. השקעה אלטרנטיבית היא כל סוג של נכס שאינו מתאים להגדרה הסטנדרטית של השקעה כמו נדל"ן ומניות. דוגמה עשויה להיות זהב, שהוא השקעה חלופית אך לא נדל"ן בפועל.

יש אנשים שמעדיפים גישה פסיבית יותר ומשקיעים במניות לטווח ארוך כמו זהב או כסף. עם זאת, יש גם ביקוש עצום להשקעות לטווח קצר כמו תעודות סל או תעודות סל המשקיעות במניות כמו גם בנכסים אחרים כמו מטבעות. המטרה העיקרית של השקעות אלו היא להרוויח כסף במהירות ללא כל סיכון ותנודתיות אך עם תנודתיות נמוכה וסיכון נמוך (או ללא סיכון כלל). המטרה היא לבנות עושר לאורך זמן על ידי השקעה בסוגי נכסים שונים (מניות, אג"ח, סחורות) במקביל תוך שימוש בגישה נוחה לכלים פיננסיים כגון תעודות סל וקרנות נאמנות.

לראיון עם עמית והגר דרור >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן להחליף כיור מטבח מבלי לפגוע בשיש
החלפה של כיור מטבח שמותקן בסמוך לשיש דורשת פניה אל איש מקצוע מנוסה שיוכל לעשות את במיומנות ומקצוענות....
קרא עוד »
אוג 19, 2020
מיטות נוער: 6 טיפים לרכישה נכונה
קניה של מיטות נוער זה משהו שצריך לעשות מתוך הבנה ובחינה מעמיקה של הדרך שבה מחליטים לעשות את זה. אם אתם...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021
מהי משכנתא הפוכה?
המשמעות של משכנתא הפוכה היא משכנתא אשר ניתנת בתמורה לשעבוד נכס. כאשר לוקחים משכנתא כזו, התנאים שלה...
קרא עוד »
מרץ 25, 2021