האם כדאי לקחת משכנתא מהבנק

משכנתא מהבנק

אחת הבעיות שמעסיקות לא מעט מתושבי ישראל הינה בעיית יוקר המחייה הארץ, בעוד שהעדר היכולת לרכוש דירה בקלות: הופך את חייהם של רבים למתסכלים וכאלה שרצופים בהשכרת דירות במחירים גבוהים אשר רק מרוששים את הקופה המשפחתית ומונעים מאותם שוכרים לרכוש נכס שכל כולו שלהם.

עם זאת ישנם רבים שהיו בעלי תושייה כמו גם יכולת לחזות את העתיד, אשר ביצעו השקעות פיננסיות חכמות לצד תשואות פיננסים https://www.tsuott.co.il, חסכו כספים או הצליחו להפיק הון עצמי התחלתי על מנת שיוכלו לקבל משכנתא, וכעת הם עומדים מול החלטה והיא: בחירת מסלול המשכנתא המתאים ביותר לתקציב שלהם למצבם המשפחתי וכמובן הכלכלי.

> קראו על משכנתא לעובדי מדינה

אבל בכל הנוגע ללקיחת משכנתא – האם זה כדאי ומשתלם?

אחת הסוגיות שמטרידות רבים מרוכשי הדירות הינה הכדאיות של לקיחת המשכנתא, שכן הלוואה זאת משמעותה שעבוד הדירה לבנק עד החזרת ההלוואה במלואה.

לצד איום זה שיכול לגרום להפסד הבית במידה וישנם פיגורים בתשלומים או בעיות בתזרים המזומנים, הופכים רבים מרוכשי הדירות לאמביוולנטיים אודות לקיחת משכנתא וזאת בשל הריביות, כמו גם העמלות אשר מצורפות אל הפעולה המעלות במידה רבה את הסכום הסופי שישלמו רוכשי הדירות אל הבנק. בכך ישנם מקרים בהם בתים שעולים 1.5 שקלים יעלו את מחירם עד מאד! בעת שתשלום המשכנתא יעלה את הסכום הסופי ב 500 אלף שקלים לפחות – מה שגורם לרבים להירתע מבחירת משכנתאות מסוגים שונים ובכך רכישת דירה בחו"ל או בחירה בהשכרת דירה למשך כל חייהם.

אז כיצד בוחרים נכון?

על מנת לבחור נכון את מסלולי המשכנתא ובכלל כדי להבין אם לקיחת משכנתא היא פעולה שכדאי לכם לבצע – חשוב לפנות אל חברה מקצועית כמו תשואות פיננסים המציעה ייעוץ משכנתאות שתוכל לסייע לכם לבצע החלטות נכונות, תוך סקירת שלל המסלולים אותם מציע לכם הבנק.

בנוסף חברות מקצועיות ליעוץ משכנתאות יעזרו לכם לגייס מימון לרכישת דירה, כמו גם להגיע אל היעד, תוך חסכון בעלויות וביצוע שלל פעולות שיחסכו לכם זמן, כסף ומשאבים.

בשיתוף Tnews השקעות ופיננסים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גישה יעילה לאפליקציה: מי מרוויח ומי לא
בעידן הדיגיטלי של היום, היכולת לפתוח אפליקציות ביעילות יכולה להשפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
נדלן גרופ – נעים להכיר
בחירה של נכסי נדל"ן זו משימה שלעתים יכולה להיות מורכבת בצורה בלתי רגילה, והרי שאם אתם רוצים להיות...
קרא עוד »
ינו 17, 2019
ריהוט משרדי
מה מאפיין ריהוט משרדי איכותי בימינו? על מה ניתן להצביע בבחירת ריהוט משרדי שניתן לומר כי הוא ולא אחר,...
קרא עוד »
אוק 17, 2021