הרצאות ליום השואה: הרצאות פרונטאליות וגם בזום

יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא יום לזכר השואה, שהיה רצח עם שבו הרגו גרמניה הנאצית ומשתפי הפעולה שלה כ-11 מיליון בני אדם. זה כלל שישה מיליון יהודים.  יום הזיכרון לשואה ולגבורה הוא יום שבו אנו זוכרים את השואה ומכבדים את אלו שאיבדו את חייהם. היום הזה הוא גם זמן עבורנו להרהר בצורך בשלום ובצדק. ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, עלינו לשתף את הסיפורים שלנו על מה שקרה בתקופת השואה כדי שזה לא יקרה שוב.

הרצאות ליום השואה

ישנן דרכים רבות להנציח את היום הזה, כולל השתתפות בהרצאות באופן אישי או באינטרנט באמצעות זום. הרצאות ליום השואה פנים אל פנים: זו הרצאה שבה הדובר נמצא מול הקהל וכולם יכולים לראות אחד את השני.

הרצאות פנים אל פנים מספקות הזדמנות למשתתפים לשאול שאלות וליצור אינטראקציה עם הדובר. הרצאות זום מאפשרות לאנשים שאינם יכולים להגיע באופן אישי, כמו אלו שנמצאים בחו"ל, עדיין יכולים להשתתף בהרצאה על ידי צפייה ישירה בה באמצעות שיחת וידאו.

למי מיועדות ההרצאות האלה?

הרצאות אלו מיועדות לכל מי שרוצה ללמוד עוד על התקופה האפלה הזו בהיסטוריה.

הרצאות כאלה מתאימות גם לבני נועד כדי שיבינו כי השואה הייתה רצח עם שהתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה, שבוצעה על ידי גרמניה הנאצית נגד יהודי אירופה. 

בהרצאות כאלה נגלה כי הנאצים הרגו כ-6 מיליון יהודים במהלך מלחמת העולם השנייה, כמו גם אנשים עם מוגבלויות, הומוסקסואלים, עדי יהוה, אנשים רומנים (צוענים) וקבוצות אחרות שלדעתם לא רצויות.לסיכום, השואה היא תקופה בהיסטוריה שאסור לשכוח. חשוב לזכור את העבר וללמוד ממנו כדי שנוכל למנוע דברים כאלה לקרות שוב. ביום השואה אנו מנציחים את חייהם של ההרוגים בשואה. אנחנו צריכים גם לזכור את הסיפורים שלהם ולספר אותם לדורות הבאים כדי שידעו מה קרה בתקופה זו בהיסטוריה. הרצאות לארגונים ובתי ספר היא דרך נכונה לעשות זאת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חיטוי קורונה – מדוע צריך לעשות את זה?
בשנת 2020 נחשפנו למגיפת הקורונה, בין אם זה באופן ישיר או עקיף, ובין אם זה דרך כלי התקשורת והתקנות השונות...
קרא עוד »
אוק 21, 2020
רמי שקלים סופר דגול לספרי קבלה
רחמים שקלים הוא אחד מסופרי הקבלה הפופולריים בישראל. הוא כתב מספר ספרים בנושא, שתורגמו לשפות...
קרא עוד »
דצמ 14, 2022
מה צריך לדעת כשרוצים לרכוש ריהוט משרדי?
אחרי שנים של דילמות החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון לבנות משרד? להקים עסק ולעזוב את העבודה שלכם בתור...
קרא עוד »
מאי 02, 2021