למי מתאים מלונה בתוך הבית?

הרבה אנשים שמגדלים חיות מחמד מעדיפים לשכן אותם מחוץ לבית. כלומר, להעמיד את מקום המרבץ שלהם בחצר או במרפסת ולא בתוך הבית. יש לכך סיבות רבות, אך אנחנו כאן כדי לומר כי לפעמים יש צורך או רצון לשכן את הכלב דווקא בתוך הבית. אז מדוע באמת עושים זאת?

 

אם מאוד קר בחוץ

אם אתם מתגוררים במקום מאוד קר ואתם מפחדים שהכלב עלול להצטנן ולחלות אם הוא יישן בחוץ, אכן עדיף שתכניסו את המלונה שלו לבית, תמקמו אותה בפינת אחד החדרים ושם הוא ירבוץ ויישן עד אשר יגיע הקיץ ויהיה נעים בחוץ.

 

אם אתם מפחדים שהכלב יברח

האם קרה לכם פעם ששער החצר לא היה נעול והכלב החליט לצאת לסיבוב בכוחות עצמו וללא השגחה? הרי סביר להניח כי תרצו עד מאוד למנוע זאת שוב במיוחד אם הוא הלך לאיבוד במהלך הטיול הזה. על כן, תוכלו להכניס את המלונה שלו לתוך הבית לתקופה קצובה עד שהוא ילמד שלא יוצאים ללא רשות.

 

אם אין לכם איפה להעמיד את המלונה

במידה ואתם מתגוררים בבית ללא חצר או ללא מרפסת, הרי שלא יהיה לכם היכן להעמיד את המלונה. במצב כזה עליכם למצוא בבית פינה מתאימה ולקבוע שם את מקום המרבץ של הכלב. יש לשים לב לבחור במקום לא הומה מידי כמו בקרבת הכניסה לבית או להיפך, במקום שקט מידי, שהכלב לא רואה אתכם ממנו.

 

אם הכלבה שלכם לקראת המלטה

אם יש לכם כלבה שנמצאת לקראת המלטה ואתם רוצים שהיא תהיה תחת השגחתכם בזמן הזה, תוכלו להכניס את המלונה שלה הביתה, לשים אותה במקום שמתאים לכם וכך היא תהיה כל הזמן תחת הפיקוח שלכם.

 

אם אתם רוצים את הכלב קרוב אליכם

גם אם אתם סתם אוהבים את הכלב שלכם במיוחד ורוצים אותו קרוב אליכם תמיד, תוכלו להעמיד את המלונה שלו בתוך הבית. כך תוכלו תמיד לשים עליו עין, לראות שאף אחד לא מציק לו, שהכול נוח לו ובקיצור – לשמור עליו מקרוב.

 

מוזמנים להכנס לחנות של רויאל פט ולרכוש מלונה איכותית לכלב שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת הסודות: מניעת אובדן עסקי
בתחום המורכב של העסק, הגנה על הארגון שלך מפני הפסדים כספיים היא מיומנות שכל מנהיג מנוסה חייב להחזיק....
קרא עוד »
דצמ 21, 2023
שלטי אלומיניום – הפתרון המושלם לעסקים
שלטים העשויים מאלומיניום הם שלטים עמידים בעלי מסוגלות להישאר במקום לאורך זמן רב. ברוב המקרים תפקידם...
קרא עוד »
אוק 21, 2019
כיצד לבחור את המורה לפסנתר המושלם עבורך
כשאתה מחליט על תחביב חדש שמצריך למידה, מציאת המורה המתאים היא באמת חשובה כדי לעזור לך למצוא את...
קרא עוד »
אוג 08, 2022