משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא הדרך שלנו לומר לכם, אנשי גיל הפנסיה ומעלה, תודה. תודה על כל השנים שעבדתם, השקעתם ותרמתם לחברה ולמדינה. כעת, זה התור שלנו לשמור לכם על רמת החיים גם כאשר אין לכם משכורת ואתם תלויים בקצבאות זקנה, בין ממקרנות פרטיות ובין של הביטוח הלאומי. משכנתא הפוכה זו הלוואה שהביטחון עליה הוא בית בבעלות. זאת, בשונה ממשכנתא רגילה, בה הביטחון שלכם הוא אדם שערב להלוואה (למשל ההורים שלכם). הבית לא משמש כערוץ החזר או פדיון של הכסף בשוטף אלא רק כמוצא אחרון, ממש כמו שעושים מול ההורים כאשר הבנים חותמים על משכנתא רגילה. אלו הלוואות משכנתא הפוכות ניתן להסדיר?

הלוואת בלון

הלוואה זו היא קבלת כסף ללא הגבלה: מתקשרים לחברת משכנתא הפוכה ומקבלים כסף למימוש מגוון מטרות בד בבד. ההחזר של הכסף הזה נעשה בתום השנה או בתום תקופה אחרת שתוסכם עמכם מראש. ההחזר כולל גם קרן וגם ריבית. צפוי גידול בריבית משום שלא היו תשלומי החזר שוטפים כלל במהלך תקופת השימוש שלכם בכסף.

הלוואת גרייס בהחזר ריבית חודשי

משכנתא הפוכה זו עובדת דומה להלוואת בלון. הכסף שמתקבל הוא ללא הגבלה וניתן להשתמש בו למטרות שונות. הכסף שתצטרכו להחזיר מורכב מריבית, שתוסדר חודש בחודשו בכפוף לכספים שהלוויתם באותו חודש, ומקרן שתוחזר בסוף השנה או בתום תקופה שתוסכם עמכם מראש.

הלוואה סטנדרטית בסגנון ההלוואה הבנקאית

בהלוואה זו אתם פונים אל חברה המתמחה בנושא משכנתא הפוכה ומסכמים עמה כמה כסף אתם רוצים לקבל ומתי תחזירו אותו. החברה נותנת לכם מחיר מראש על מרכיב הריבית ואם הוא מתאים להוצאות שלכם תוכלו לחתום על ההסדר ולהחזיר את ההלוואה בלוח הסילוקין שנקבע לכם. זהו ההסדר הדומה ביותר להלוואה בסגנון בנקאי רגיל.

להחזיר לעצמכם את רמת החיים של פעם

אחרי גיל הפנסיה, לא חייבים להוריד ברמת החיים. באמצעות משכנתא הפוכה נמיתן לשמר אותה, ליהנות מאותו רף נסיעות לחו"ל, מאותם ביקורי מסעדות ומאותו היקף נסיעות בתוך הארץ, מנם נהניתם עד כה. עם משכנתא הפוכה אתם למעשה משלימים את רמת החיים שלכם כפי שהורגלתם ולא חשים שהיא דורדרה כהוא זה. ניתן להגיע להסדרי משכנתא הפוכה רבים בהתאמה למצבכם.

ליהנות מערוצי הלוואה והחזר נוחים בהתאמה אישית

במהלך הדיונים מול נציגי משכנתא הפוכה, ניתן להתאים מראש את תנאי ההחזר של ההלוואה, ליהנות מלוח סילוקין נוח להתמודדות ובהתאמה לתקציב שלכם. בואו להיכנס לשגרה בה תוחזר לכם רמת החיים במלואה ולהבטיח את השנים היפות ביותר שלכם כמושקעות במיוחד. באמצעות הסדר משכנתא הפוכה, אתם מקבלים הלוואות קלות ולא יקרות וזוכים בהתקשרות בתנאים הטובים ביותר. אם יש לכם בית בבעלות, זהו הסדר החוב הכי מזמין והכי נוח עבור כל אדם שעבר את גיל הפנסיה ומבקש לשמר את אורחות חייו ואף לשדרג אותן ביחס לעבר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת המטריצה של קידום מכירות: 8 אבני פינה לאסטרטגיות לשינוי משחק
מבצעי מכירות הם לא מחשבה שלאחר מכן ולא פתרון אחד שמתאים לכולם. אלו הן אסטרטגיות מעוצבות בקפידה שמטרתן...
קרא עוד »
אוק 24, 2023
כל מה שתרצו לדעת על פיצויים לניצולי שואה
מתוקף הרדיפה על בסיס אתני שחוו ניצולי השואה, במקרים רבים הם זכאים לקבלת פיצויים ממדינות המוצא שלהם....
קרא עוד »
ספט 21, 2020
על איכות לא מתפשרים – דלתות פולימר
מעוניינים לרכוש לבית שלכם דלת חדשה? תרצו להיות בטוחים שהיא תהיה מאופיינת באיכות ורמת עמידות גבוהה...
קרא עוד »
ינו 27, 2021