קרש חיתוך בוצ׳ר – כיצד קונים קרש בצורה נכונה

קרש חיתוך בוצ׳ר

אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך הכנה והגשת בשר לסועדים, בין אם זה במסעדה ובין אם זה בארוחה ביתית, הוא קרש חיתוך. לכאורה מדובר על פריט מאוד לא משמעותי ולא מיוחד, אך כל מי שמבין בבשר יודע, שיש לקרש חיתוך משמעות רבה, כאמור, הן בתהליך ההכנה והן בתהליך החיתוך וההגשה. 

קרש חיתוך, בוצ'ר, הוא קרש עשוי עץ עבה עליו אפשר לחתוך את הבשר בצורות שונות ולאחר מכן גם אפשר להגיש עליו את הבשר לשולחן. אז יוכלו הסועדים לקחת את הבשר מהקרש אל הצלחות שלהם. כל אחד יכול לבחור איזה נתח לקחת. בזכות הקרש יהיה ניתן לבצע חיתוך נכון, בהתאם לסוג הבשר ובהתאם לאפשרויות החיתוך הטמונות בו. 

צריך לומר, בדרך כלל נהוג להשתמש בקרש חיתוך / בוצ׳רים לבשר מעץ ולא מפלסטיק, גם בגלל המבנה שלו וגם בגלל העובדה שהחומר מספק תחושה הרבה יותר לבשר ולתהליך ההכנה וההגשה שלו. בפרט כשמדובר על בשר שזה עתה יצא מהתנור. 

כיצד בוחרים קרש חיתוך? 

ראשית, צריך לבחון את סוג העץ. יש לבחור עד כמה הוא איכותי, עד כמה הוא חזק, עמיד, וכן עד כמה הוא עבה, על מנת שיהיה להשתמש בו בצורה נוחה. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון עד כמה הקרש הוא רחב ומאפשר לבצע עליו חיתוכים שונים וכן לפרוס את הבשר בצורה אופטימאלית. 

שלישית, יש לבחון כיצד ניתן לתחזק את הקרש, קרי לנקות אותו, להסיר ממנו כתמים ובפרט כתמי שומן, וכמובן עד כמה ניתן לשמור שהוא לא יישרט וייהרס. בסופו של דבר אנחנו נרצה להשתמש בקרש במשך זמן רב, בין אם זה על בסיס יומיומי ובין אם זה לעיתים רחוקות יותר. 

> קבלו רעיונות עבור מתנות למפקד שמשתחרר

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באילו מקרים נצטרך חותמת אפוסטיל?
ישנם לא מעט מקרים בהם נדרש בחותמת של אפוסטיל. את החותמת הזו רק משרד החוץ או משרד המשפטים יכולים להעניק...
קרא עוד »
יול 19, 2021
מה עושה בודק שכר
התפקיד של בודק שכר הוא לדאוג לכך כי השכר של כל עובד יינתן במלואו ויתקיימו כל החוקים הדורשים הפרשת...
קרא עוד »
נוב 11, 2020
מה כדאי לקחת איתנו לנופש?
יציאה לנופש הוא זמן שנרצה לשים בצד את העבודה, הלימודים והשגרה, נרצה להתמקד אך ורק ברוגע ושקט והעיקר...
קרא עוד »
פבר 28, 2022