ספיר פנחס 8

נס ציונה 7403631

089631496

24/7 Customer Support

Sun- Thu: 9:00 - 17:30

שעות פעילות

הוצאת רשיון קבלן – איך עושים את זה בצורה נכונה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קבלנים אשר רוצים לעבוד בצורה חוקית ולקבל לקוחות, פרטיים, עסקיים או אחרים ללא שום בעיות, חייבים להיות רשומים אצל רשם הקבלנים. לשם כך עליהם להוציא רישיון קבלן. מדובר בתהליך לא פשוט, אך הוא חיוני על מנת לעסוק תחום באופן חוקי ונכון.

המדינה מחייבת קבלנים להוציא רישיון, זאת על מנת למנוע מצב בו אנשים יעסקו בתחום ללא רישום, באופן לא מקצועי, מבלי שהלקוחות ידעו שהם לא רשומים. רשם הקבלנים אחראי על תהליך הרישום והוא גם אחראי על קביעת התהליך שאמור להוביל בסופו של דבר לרישום. כלומר, הוא קובע את הכללים אשר מחייבים כל מי שרוצה להוציא רישיון.

חשוב להדגיש, תהליך הוצאת רישיון קבלן לוקח זמן ואיננו מתבצע תוך יום אחד. בין היתר, הוא לוקח זמן בגלל שהוא מחייב הגשת בקשה, תצהירים, אימות מסמכים, עמידה בפני וועדות ועוד. את התהליך רצוי לבצע באמצעות עורך דין שמתמחה בתחום, זאת על מנת שהוא ייעשה בצורה נכונה.

מדוע חשוב לשכור עורך דין לצורך ביצוע התהליך?

תהליך רישום קבלנים, הוא תהליך שיש בו לא מעט אלמנטים משפטיים. למשל, כל הנושא של הגשת מסמכים, הצהרות, אימותים, וכן עצם הגשת הבקשה צריכה להיות מנוסחת באופן כזה שכל מילה וכל משפט, יש להם חשיבות. אי אפשר להגיש את הבקשה מבלי שיהיה אפשר לבחון ולאמת אותה בצורה נכונה.

על מנת להירשם בתור קבלן, יש לעמוד בקריטריונים שונים שהחוק מחייב, כאשר הקבלן אשר מקבל את הרישיון, צריך לדעת שהוא יהיה תחת פיקוח מכאן והלאה, על ידי רשם הקבלנים, זאת על מנת לוודא שהוא אכן עומד בכל התנאים ומבצע את עבודתו באופן מקצועי ומסודר.

מאמרים נוספים מהמגזין שלנו

על פיצוי כספי ותאונת עבודה

פיצוי כספי במקרה של תאונת עבודה יכול להגיע משלושה מקורות עיקריים: ביטוח לאומי, חברת ביטוח פרטית, או המעסיק. גובה הפיצוי משתנה בהתאם למידת הנזק, אבל

קרא עוד »