איך משקיעים נכון בנדל"ן בחו"ל

איך משקיעים נכון בנדל"ן בחו"ל

השקעה בנדל"ן בחו"ל אינו דבר פשוט. ככל שנכנסים לזה יותר, כך גם הסיכונים עולים ונראים בבירור. אם חשבתם פעם להשקיע בנדל"ן בחו"ל, כדאי מאוד שתבקשו ייעוץ מגורמים מוסמכים לצורך זה. אז איך משקיעים בנדל"ן בחו"ל? כאן התשובות.

איך משקיעים נכון בנדל"ן בחו"ל |

כל אדם יודע, שכאשר הוא רוצה להשקיע בנדל"ן בחו"ל, יהיה עליו קודם כל לעשות סקר שוק על מנת להבין את הלך הרוחות בעולם הנדל"ני הגלובלי, כך שניתן יהיה לדעת לאיזו בריכה אתם קופצים. נושא זה הוא מסובך להבנה ויש ללמוד אותו ככל האפשר.

לפני כל מהלך, יש לפנות לאנשים מוסמכים המבינים בשוק זה ולהתייעץ איתם על כל גורמי הסיכון השונים הקיימים במהלך כזה או אחר. לחצו כאן למידע נוסף על השקעות בטוחות.

השקעה בנדל"ן בצרפת |

אני עוסק בשוק הנדל"ן בפריז מזה עשרות שנים ובבעלותי היו כמה דירות בעיר הזו במשך כ – 15 שנה. המחירים עולים ויורדים, כמו בכל מקום, אבל לדעתי, נדל"ן פריזאי הוא אחד ההשקעות הבטוחות ביותר שניתן להעלות על הדעת לטווח ארוך.

אף שכוחו הולך ופוחת כשאנחנו עוברים קדימה אל 2020, הדולר האמריקני עדיין מייצר הסדרי אירו עבור הקונים האמריקאים. סיבה טובה נוספת להביט ברגע זה גם בהשקעה בפורטוגל ובצרפת.

למה דווקא אירופה? |

אחד המאפיינים המושכים ביותר של שוק הנכסים האירופאי, הוא שמדובר במדינה אחרת בה זרים זכאים למימון פנים ארצי. למעשה, שיעורי הריבית למשכנתא הצרפתית לזרים הם בשפל היסטורי של פחות מ – 2% ריבית… עם ערכי הלוואה עד 85%.

כך או כך, מדובר בהשקעה מעניינת מאוד לאנשים שחושבים בגדול ומעוניינים להשקיע מכספם במקומות מניבים אלו, המושכים משקיעים מכל העולם כדי לבצע שם את ההשקעה שלהם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לעיצוב מטבח פרובנס לבן
ההתלבטות בנוגע לאיזה מטבח מתאים לנו לדירה הינה התלבטות קשה, מחירי המטבחים אינם זולים בלשון המעטה...
קרא עוד »
דצמ 17, 2020
חשבון משותף בין בני זוג – האם זה כדאי?
הרעיון של חשבון משותף הוא שבני זוג צריכים להיות מסוגלים לחלוק את הכספים והנכסים שלהם. זוגות צריכים...
קרא עוד »
ינו 19, 2023
5 דברים שלא ידעתם על שירותים וירטואליים
זה לא סוד שעוזר ווירטואלי יכול לעשות סדר ולחסוך הרבה כאב ראש. מה שפחות ידוע זה שמיום ליום השירותים...
קרא עוד »
ספט 01, 2020