דרושים עובדים לעבודה מיידית בשכר גבוה : חפשו את האותיות הקטנות

עבודה מיידית בשכר גבוה

רובינו נחשפים ביום – יום שלנו למודעות דרושים צעקניות, שמבטיחות הרים וגבעות, אך בדרך כלל לא באמת עומדות בכך. כולנו ראינו את המודעות שמציעות עבודה מידית בשעות נוחות ובשכר גבוה במיוחד, אך חשוב תמיד לחפש את האותיות הקטנות. ברוב הפעמים, מדובר על עבודה בתחום המכירות או בתחום הטלמרקטינג, כאשר השכר הגבוה מורכב למעשה מעמלות מכירה. כלומר, עובדים פחות מיומנים שלא  יצליחו למכור מעל רף מסוים, יאלצו להסתפק בשכר מינימום בלבד. מי שירצה להרוויח שכר גבוה יותר, יאלץ לעבוד במשמרות פחות נוחות, להגיע בשבתות ובחגים ואפילו לעשות משמרות לילה. כך שכדאי לזכור שכאשר עוברים על מודעות הדרושים השונות, חשוב לקרוא את כל האותיות הקטנות ולהבין איפה נמצא הקאטצ'.

דרושים עובדים – מודעות שכדאי להיזהר מהן

באופן כללי, רגע לפני שאתם שולחים את קורות החיים שלכם, אשר מכילים את הפרטים האישיים שלכם, כדאי שתבדקו היטב לאן יגיע הקובץ. היום ניתן למצוא מאות אתרי דרושים שונים כמו https://www.alljobs.co.il/, אשר מפרסמים מידי יום אלפי מודעות דרושים חדשות. רוב המודעות הינן לגיטימיות לחלוטין, אך ישנן הודעות שאמורות להדליק אצלכם נורה אדומה. הדבר נכון למשל, כאשר המודעה מציעה שכר גבוה ואטרקטיבי במיוחד עבור עבודה לא ברורה, ללא שום צורך בהשכלה מסוימת או בניסיון תעסוקתי מינימלי. מודעות מסוג זה עלולות להוות ניסיונות פישינג, שכל מטרתם לאסוף עליכם פרטים אישיים, כולל שם מלא, מספר תעודת זהות, מספר טלפון, מייל וכדומה. ישנן לא מעט חברות אשר עוסקות באיסוף מידע ולאחר מכן במכירתו לחברות שונות שמעוניינות לשלוח חומר שיווקי ופרסומי, בהתאם למאפייני גיל, מין וכדומה. כמו כן, ניתן למצוא לא מעט מודעות מסוג זה, אשר מובילות לחברות פירמידה. חברות אלו גורמות לכם לרכוש מהם מוצר מסוים באלפי שקלים, מתוך ההבטחה שאם תמכרו אותו, תוכלו להרוויח הרבה יותר. במילים אחרות – זוהי רמאות לשמה.

לסיכום, כאשר נתקלים במודעות דרושים המציינות שכר אסטרנומי, לא דורשות ניסיון מסוים ולא מפרטות לגבי מהות העבודה – כדאי לכם להיזהר ולחשוב פעמיים האם בכלל לשלוח קורות חיים למשרות האלו. כדאי לזכור, שמה שנראה טוב מידי, בדרך כלל לא אמיתי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך חיוני לתרגילי חיטוב הגוף
יציאה למסע כושר לחיטוב הגוף יכול להיות מרגש וסוחף כאחד. מאמר זה נועד לשמש כמדריך הרצוי שלך, לספק...
קרא עוד »
דצמ 27, 2023
השקעות קטנות
הרבה אנשים מחזיקים סכומים יפים בעובר ושב בבנק ושואלים, האם כדאי להשקיע את זה? מה אפשר לעשות עם זה? יש...
קרא עוד »
פבר 22, 2021
תובנות קריטיות לגבי אביזרים לפעוטות
ברוכים הבאים לעולם ההורות, שבו כל שלב מגיע עם מערך ההנאות והאתגרים הייחודי לו. כסמכות מכובדת בהתפתחות...
קרא עוד »
דצמ 08, 2023