איך לבחור חברת הדברות?

גל ג'וק חברת הדברה ירוקה

הדברה היא פעולה שכדאי לבצע מדי שנה בדירות משרדים חנויות ואולמות, וזאת כדי לצמצם ככל האפשר את הסכנה של פלישת מזיקים כמו עכברים, חולדות, יתושים נמלים ועוד. המזיקים מטרידים את הנוכחים במקום, את חיות המחמד והם עלולים להשחית גם את הרכוש ולהעביר מחלות. לכן צריך לתת עדיפות עליונה לסילוקם במהירות האפשר, וגם לנסות למנוע את שובם.

הפתרון לבעיה זו הוא הדברה, אשר מיועדת אך ורק לאנשי מקצוע משום שמדובר במשימה הדורשת שימוש ברעלים או בחומרי הדברה ירוקה אשר אינם ניתנים לרכישה בחנויות ברחבי הערים. טעות קטנה עלולה לגרום נזק כבד, והזמנת שירות מקצועי של גל ג'וק חברת הדברה ירוקה, תחסוך לכם את הסיכון הבריאותי הזה.

בחירת חברת הדברות

לכל הדברה יש חלל יעד וכן צרכים ספציפיים והעדפות של בעלי המקום. רצוי לקבל המלצות מחברים ומכרים שכבר ביצעו ריסוס בחלל דומה לשלכם ואז להחליט האם אתם מעוניינים בריסוס רגיל הכולל חומרים רעילים שנועד לפגוע במזיקים השונים, או הדברה ירוקה, בה נעשה שימוש בחומרים שאינם רעילים ובמלכודות ופתיונות. יתרונה שההדברה הירוקה טמון בכך שהיא מונעת מצב שבו רעלים נגד עכברים וחולדות גורמים נזקים לדרכי הנשימה של בני אדם וחיות מחמד.

אם בחרתם בה, תצטרכו למצוא חברה שמציעה אלטרנטיבה לפיזור הרעלים הרגיל ולסכם עם נציגיה על מועד ההדברה והעלויות. ראו כאן לדוגמה כמה עולה הדברת עכברים?

דגשים בהתקשרות עם מדביר

לפני בחירת החברה המדבירה כדאי ליצור קשר עם נציגיה, לדרוש הצגת רישיון מדביר מוסמך ולפרט את הדרישות שלכם. יש הבדל בין בית למשרד מבחינת צורך בהדברה נגד מזיקים פוטנציאליים. כמו כן עליכם להכיר את כללי הבטיחות, לפנות את המקום ולחזור רק לאחר פרק זמן נדרש.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי מיועד ביטוח אחריות מוצר?
ביטוח אחריות מוצר  הוא סוג אחד של ביטוח אחריות מוצר המכסה נזקים ממוצרים שבעלי עסקים וחברות...
קרא עוד »
יול 06, 2022
חשיפת היתרונות הנסתרים של טריא: מבט מקרוב על הלוואות P2P
האם אתה סקרן לגבי היתרונות הפחות מוכרים של הלוואות טריא ו-Per-to-Peer (P2P)? כמומחה מוביל בתחום, הרשה לי לשפוך...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024
כמה זמן לוקח שיפוץ אמבטיה
באופן כללי, קבלנים אומרים שתקופת הבנייה של פרויקט אמבטיה תהיה בממוצע כשבועיים-שלושה. בסך הכול, צפו...
קרא עוד »
אפר 22, 2020