פוליסת חיסכון דמי ניהול

פוליסת חיסכון דמי ניהול

פוליסות חיסכון מהוות את האלטרנטיבה הטובה ביותר כיום לצורך חיסכון קצר טווח, בינוני ואפילו ארוך טווח. בעוד שבעבר אנשים היו חוסכים בעיקר בקופות גמל או בתוכניות החיסכון השונות של הבנקים, הרי שמאז שהריביות על חסכונות בתוכניות חיסכון של הבנקים הן אפסיות וכן, מאז שחיסכון בקופת גמל הפך להיות רלוונטי רק עבור גיל פרישה, כל אדם המעוניין לחסוך את כספו באופן שהוא יניב עליו תשואה כלשהי, פונה לברר אודות פוליסות החיסכון המוצעות כיום על ידי חברות הביטוח. חשוב מאוד להתוודע היטב הן אל היתרונות של פוליסות החיסכון והן אל החסרונות שלהן וכן, חשוב מאוד לבחון את פוליסות החיסכון השונות המוצעות כיום, על מנת לבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר עבור חיסכון.

דמי ניהול בפוליסות חיסכון

לפוליסות חיסכון ישנם לא מעט יתרונות, אולם, מה שבכל זאת מהווה חיסרון הוא ללא ספק דמי הניהול של הפוליסות. דמי ניהול של פוליסות חיסכון גבוהים באופן יחסי ויכולים להגיע ל2 אחוזים בשנה, קראו על פוליסת חיסכון דמי ניהול. בהשוואה לקרנות השתלמות וקופות גמל, מדובר בדמי ניהול גבוהים לכל הדעות. דמי הניהול לא פעם פוגעים באופן ישיר ברווחים של החוסך ועל כן, אין ספק שבטרם בוחרים פוליסת חיסכון חשוב מאוד לבחור בפוליסה של חברת ביטוח שמתחשבת בבוחרים בה ומציעה להם דמי ניהול נמוכים באופן יחסי של הפוליסה הנבחרת. מלבד דמי הניהול של פוליסת חיסכון, חשוב מאוד לדעת שישנם גם עלויות ניהול אשר ניתן להתוודע אליהן רק כאשר בוחרים בפוליסה כזאת או אחרת. מדובר על דמי ניהול בגין קניה או מכירה של ניירות ערך, נכסים ועוד וחשוב מאוד לשאול היטב על דמי ניהול של פוליסה בטרם בוחרים בה.

מדוע בכל זאת כדאי לחסוך בפוליסת חיסכון?

לפי לירות המגזין אין ספק שעל אף שדמי הניהול בפוליסת חיסכון גבוהים מהרגיל, כדאי בכל זאת לבחור בפוליסת חיסכון לצורך חיסכון בה. וזאת בשל העובדה שחיסכון בפוליסת חיסכון היא השקעה אשר תותאם אישית לצרכים שלכם. תוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר לחיסכון בפוליסה מבין מגוון המסלולים השונים. ניתן לחסוך בהתאם לאופי שלכם, למטרה של החיסכון שלכם ועוד. כמו כן, מעבר בין המסלולים השונים איננו כרוך במס וכן, ניתן להפקיד לפוליסה באופן חד פעמי או רב פעמי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרי שינה – מה הסוד לחדר שינה איכותי
אם אתם מביטים ימינה ושמאלה בחדר השינה שלכם ולא לגמרי אוהבים את מה שאתם רואים, יכול להיות שהגיע הזמן...
קרא עוד »
מאי 03, 2020
היתר רעלים
כשאנחנו חושבים על רעלים, אז באופן טבעי אנחנו חושבים על כך שיש צורך לסלק אותם. הרי אין היגיון להחזיק...
קרא עוד »
דצמ 26, 2018
ניתוח הביצועים של S&P 500 ביחס למדדים פיננסיים אחרים
בכתבה זו, נעמיק בהשוואת התשואות בין ה-S&P 500 לבין מדדים פיננסיים שונים אחרים. על ידי בחינת הביצועים...
קרא עוד »
יונ 25, 2023