וורלד 8 – הדרך הנכונה לתקשר עם הארץ

בעבר, לפני עידן הסלולר, כשהיינו טסים לחו"ל, אז הדרך הטובה ביותר לתקשר עם הארץ היתה באמצעות שיחות בטלפונים ציבוריים או דרך טלפון בבית המלון. ברגע שטלפון סלולר הפך למכשיר זמין וכל אחד יכול היה לקנות ולהחזיק בו, התחלנו גם ליהנות מחבילות ייחודיות לחו"ל של החברות בהן היה לנו מנוי. 

מאחר והחבילות האלה היו לא פעם מאוד יקרות ולא משתלמות, אז בחרנו באופציות אחרות, דוגמא, רכישת כרטיס סים מקומי בחנויות סלולר שונות. זה אומנם איפשר לנו לנהל שיחות בצורה פשוטה יותר, אך הבעיה היתה שהיינו צריכים להחליף את הכרטיס שלנו בכרטיס אחר, רכישת כרטיס איננה זולה, וכן במקרים רבים מדובר על כרטיס שהוא זמין רק במדינה בה אנחנו נמצאים. אם היינו נוסעים אל יעד אחר, היינו צריכים לרכוש כרטיס חדש. 

הפתרון שמצאנו הוא כרטיס סים שאפשר להשתמש בו במגוון רחב של מדינות ומספק לנו תנאי שימוש איכותיים. בדיוק לשם כך נועד כרטיס סים וורלד 8

מה זה הכרטיס ואיך הוא יכול לשרת אותנו?

כרטיס וורלד world 8, הוא כרטיס סים בו אנחנו יכולים להשתמש בלמעלה מ-100 מדינות שונות. אנחנו יכולים לרכוש את הכרטיס דרך אתרי אינטרנט שונים וכן בסניפים של דואר ישראל. יש לנו אפשרות לרכוש את הכרטיס ולהחליף את מה שעומד לרשותנו בכרטיס זה ולהשתמש בו לצורך גלישה, שיחות או הודעות. 

אחד היתרונות של כרטיס זה על פני אופציות אחרות, זו היכולת להטעין אותו בטלפון או דרך האינטרנט, במידה ואנחנו מגלים שהשתמשנו בזיכרון שלו באופן מלא. בצורה כזו אנחנו יכולים להמשיך ולהשתמש בו שוב ושוב, במשך ארבע שנים. יש לנו אפשרות להחזיק בו מבלי שנצטרך לרכוש כרטיסים חלופיים. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים יועץ לכלכלת המשפחה?
לכלכל משפחה בישראל זה לא דבר קל. יוקר המחייה, הוצאות שכירות או משכנתא גבוהה, קניות בסופרים יקרים...
קרא עוד »
אוג 19, 2020
קורס ניהול תקציב משפחתי – למה זה חשוב?
זהו קורס שמלמד אנשים איך לנהל את הכסף שלהם, כך שהם יכולים להשתמש בו כדי לקנות את מה שהם צריכים ולחסוך...
קרא עוד »
פבר 12, 2023
איך לחשוב על רעיון לסטארט אפ
מהו אותו רעיון ששווה השקעה? איך מוודאים שאחרים לא יישמו את אותו הרעיון? איך חושבים על רעיון טוב לסטארט...
קרא עוד »
מאי 30, 2022