מרגיש שיש חוסר סדר בעסק? אלו המערכות שיכולות לייעל את העבודה

חוסר סדר בעסק עלול להפריע לשטף המשימות. חוסר ארגון עלול להוביל לאובדן של פרויקטים ולאיחור במסירת הזמנות ללקוחות. מול חוסר סדר, לא צריך להרים ידיים, פשוט צריך להשתמש במערכות שיכולות לייעל את העבודה. 

סדר עדיפויות עם Priority

אנו חיים בתקופה שבה אין צורך שכל עסק ימציא את הגלגל מחדש. מרבית העסקים לא זקוקים לפתרונות תוכנה ייחודיים ואין צורך להשקיע הון רב בפיתוח מאפס. על מנת להכניס סדר, ארגון ושיטה לעסק שלך, צריך להגדיר סדר עדיפויות נכון. המערכת פריוריטי מאפשרת לרתום את כוח המחשוב היעיל ביותר, למגוון רחב של עסקים וארגונים. ניתן בצורה כזאת ליעל עבודה מחלקתית ובין מחלקתית, לגשר על פערי ידע ולהביא שפה משותפת ברמה הארגונית, של תהליכים עסקיים. 

מערכת פריוריטי תומכת בזרימת מידע מלמטה למעלה ומלמעלה למטה. הכל מאורגן מרמת אנשי המכירות והשטח, דרך ניהול הביניים ועד למחלקת הכספים ולמנהלים הבכירים. זאת ועוד, המערכת תומכת בשליפת דוחות מפורטים, קלים להבנה ואידיאליים לניתוח. זוהי הדרך לא רק להתבסס על סדר וארגון אלא גם להתייעל במובנים שאף פעם לא חשבתם שאפשר. 

מודולים של מערכת עם סדר ושיטה 

מערכות אפקטיביות ולמעשה מודולים שפועלם זה לצד זה, יתרמו ליותר סדר, היגיון תפעולי וזרימה, בכל אלה:

  • קשרי לקוחות – מערכת שאוספת מידע לגבי הלקוחות ומאפשר לארגון להכיר טוב יותר כל לקוח וכן קבוצות של לקוחות. 
  • שיווק ומכירות – מערכות שמכניסות סדר בעבודת צוותי המכירה, אנשי המכירות, ביצועים ויעדים. 
  • לוגיסטיקה – מערכת שמייעלת את עבודת שרשרת האספקה, מחסנים, ייעול מלאי, הזמנות ורכישות. 
  • כספים – מודול ERP נוסף מטפל בכל נושא הכספים, דוחות חשבונאיים, תזרימי מזומנים וכל היתר. 
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד נהפוך משרד קטן לגדול יותר מבלי להשכיר עוד שטח?
העבודה בעסק הולכת וגדלה וכעת הגיע הזמן לקבל עובדים חדשים על מנת להגדיל את המכסה החודשית לטפל באותם...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
האם טאבלט מיני שווה השקעה?
טאבלט מיני בהחלט יהיה שווה את העלות שלו וזאת מכיוון שהוא יוכל לאפשר לכם לצרוך מדיה ולעשות שימוש בכל...
קרא עוד »
יונ 15, 2022
ריהוט משרדי
מעוניינים לרכוש ריהוט משרדי איכותי? במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת על בסיס מצוינות חסרת פשרות....
קרא עוד »
ינו 22, 2021