מה צריך למלא בטופס החזר מס?

טופס החזר מס לשכירים כולל סעיפים שונים אותם יש למלא בצורה מדויקת.

חלק ראשון ושני –  בטופס החזר מס

בחלק זה אתם נדרשים למלא פרטים על מבקש החזר המס כמו שמו ושם בן או בת הזוג, ואת המצב המשפחתי. לאחר מכן ישנו חלק בו יש למלא את פרטי חשבון הבנק שלכם שאליו תקבלו את החזר המס, ואליו מצורף גם אישור ניהול חשבון המעיד כי זהו אכן חשבון הרשום על שמכם. תוכלו גם לצלם המחאה של צ'יק במקום אישור ניהול החשבון.

תשלומים מביטוח לאומי

במידה וקיבלתם במהלך השנה תשלומים שונים מהביטוח הלאומי יש למלא זאת באזור המתאים בטופס. תשלומים כמו דמי לידה או דמי אבטלה של תשלומים כתוצאה מתאונת עבודה. כל אלו יופיעו באזור של תשלומים מביטוח לאומי בטופס.

קצבאות ומענקים

שכירים רבים מקבלים מענק פרישה ותשלומים שונים בעת סיום עבודתם ויש להכליל זאת בטופס, בצירוף אישורים רלוונטיים כמו למשל על פריסה של פטור על המענק לשנים קדימה.

הכנסות משכר דירה

במידה ובמהלך שנת במס נתקבלה הכנסה משכר דירה או מייצור של אנרגית חשמל באמצעות אנרגיה מתחדשת, הרי שגם אלו משפיעים על החזר המס ונלקחים בחשבון. ההכנסה משכר הדירה כמו גם ההכנסת ממכירת החשמל נושאות שיעורי מס הקבועים בחוק לפי המצב הנתון. כך למשל עבור הפקת הכנסה מייצור חשמל יש לשלם מס של 10%.

התשובה לשאלה מה צריך למלא בטופס החזר מס, היא שיש למלא לא מעט פרטים, וחלקם פרטים מורכבים. במידה ואתם רוצים למלא את הדברים בצורה מדויקת ומקצועית שתגדיל מאוד את הסיכויים שלכם לקבלת החזר מס  –  מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהחזרי מס.

מוזמנים להכנס לאתר שלנו – https://www.taxfinance.co.il/.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על איכות לא מתפשרים – דלתות פולימר
מעוניינים לרכוש לבית שלכם דלת חדשה? תרצו להיות בטוחים שהיא תהיה מאופיינת באיכות ורמת עמידות גבוהה...
קרא עוד »
ינו 27, 2021
ינון אריאלי – האיש שלכם להשקעות
כל אחד מאיתנו רוצה לדעת כיצד להשקיע חכם, להשקיע נכון ולהרוויח כסף. כל אחד מאיתנו חולם על הרגע בו הוא...
קרא עוד »
יונ 29, 2021
אילו מוצרי חשמל אתם חייבים בבית שלכם
הבית המודרני הוא כזה אשר מכיל רשימה ארוכה של מוצרי חשמל, כאשר בכל עשור יכולים לראות את ההבדלים בין מה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2019