איך להשקיע כסף

איך להשקיע כסף

הנתונים שמפרסמים חברות האשראי מידי שנה על המשק הישראלי, אינן מעודדות במיוחד. עשרות אחוזים ממשקי הבית הישראלים חיים במינוס תמידי. מינוס תמידי משמעותו לשלם לבנק כל הזמן ריביות שבמשך השנים מגיעות לסכומים של עשרות אלפי שקלים. לא חבל?

אבל מה הברירה? אז נכון, יוקר המחייה, מיסים ותשלומים, הם האתגר המשמעותי שעומד בפני כל משפחה ישראלית שרוצה לחסוך כסף ולהתנהל נכון, אבל זה אפשרי. 

כאשר אתם חוסכים כסף, אתם בעצם משלמים לעצמכם. מה זה אומר? את כל הכסף שלכם שאתם מכניסים כתוצאה מעבודה במקום כזה או אחר, אתם משלמים על ההתחייבויות שלכם, רכב, משכנתא לדירה, חוגים, אוכל, בגדים, בהשקעה לעומת זאת אתם משלמים לעצמכם, שכן הכסף הזה בעתיד מייצר לכם עוד כסף.

אז איך מתחילים להשקיע? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך להשקיע כסף

בין אם המטרה שלכם לצאת לפנסיה רגועים, להגיע לחופש כלכלי או אפילו להתעשר, התהליך פשוט מאוד וכולל כמה שלבים. השלב הראשון, הרוויחו יותר כסף. קבלו רעיונות איך להתעשר.

השלב השני, חסכו כמה שיותר באופן קבוע. השלב השלישי, השקיעו את הכסף בצורה חכמה. השלב הרביעי, חזרו על התהליך שוב ושוב כאשר אתם מגדילים כל הזמן את שני הסעיפים הראשונים. 

כרגע נתמקד בשלב השלישי והוא להשקיע את הכסף. לפני שאתם מתחילים להשקיע כדאי לקרוא ספר שמסביר על האופציות הקיימות להשקעה של הכסף שלכם. כמובן, לא צריך לעשות דוקטורט על האופציות, אבל כן להבין בגדול את השוק ומה שהוא מציע. 

לאחר מכן התמקדו באפיק אחד שמוצא חן בעיניכם, בין אם אתם מוצאים את עצמכם נלהבים מהתחום ובין אם נראה לכם שיש לכם טאצ' בתחום ואתם יכולים להצליח בו. 

השלב האחרון הוא להתמקד בתחום, ללמוד אותו ואז להתחיל להשקיע.

הכירו את הדרכים השונות בדרך אל הכנסות פסיביות

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד נהפוך משרד קטן לגדול יותר מבלי להשכיר עוד שטח?
העבודה בעסק הולכת וגדלה וכעת הגיע הזמן לקבל עובדים חדשים על מנת להגדיל את המכסה החודשית לטפל באותם...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
נועם 1 או תמי 4?
בשנים האחרונות ברי המים הפכו למוצר צריכה בסיסי כמעט בכל בית בישראל. הם מספקים לנו מים קרים או מים חמים...
קרא עוד »
יול 12, 2021
מהי משכנתא הפוכה?
המשמעות של משכנתא הפוכה היא משכנתא אשר ניתנת בתמורה לשעבוד נכס. כאשר לוקחים משכנתא כזו, התנאים שלה...
קרא עוד »
מרץ 25, 2021