איך עושים החזר מס

איך עושים החזר מס

החזר מס יכול 'לסגור לכם פינות' באופן מעולה. החזר כזה יכול לסגור את המינוס בבנק, לאפשר לכם לפרוע הלוואה או לצאת לחופשה שאתם פשוט חייבים, ואפילו לעזור לכם לגייס כסף לשיפוץ דירה. אבל איך עושים החזר מס? הנה מספר דרכים פשוטות: 

פנייה אל לשכת המס קרובה למקום העסק או המגורים

אם קל לכם יותר להגיע אל סניף מס ההכנסה בעיר בה אתם גרים או עובדים: עשו זאת. רק זכרו ששעות הקבלה מוגבלות כיום יותר מתמיד בשל משבר קורונה. מי שירצה להקל על עצמו ולחסוך זמן כסף ומשאבים יוכל להגיש בקשה מקוונת להחזרי מס ולמלא את הטפסים און ליין. בתוך אתר מס הכנסה תמצאו דרך לשלוח את הטפסים ולמלא אותם כמו גם תיבת מייל לצירוף מסמכים דרושים כמו טופס 135 או  טפי 106 ושאר מסמכים. 

החזר מס דרך רואה חשבון

גם עצמאיים וגם שכירים יכולים לפנות אל רואה חשבון מטעם החזרי מס Money Back שיכול לבדוק עבורם את גובה ההחזרים. רואה חשבון קבוע של עוסק עצמאי יבצע בדרך כלל את השירות בחינם, בעוד שעבור שכיר או עצמאי שמקבל שירות חד פעמי יגבה רואה החשבון 10 אחוזים מהחזר המס או מחיר קבוע במחירון השירותים שלו. 

מתחברים לאתר אינטרנט להחזרי מס

חברות רבות מציעות בדיקת החזרי מס לעצמאיים ושכירים בעבור עמלה באחוז כזה או אחר שתילקח מהכסף שתקבלו בחזרה. אם אתם רוצים לבצע את התהליך תוכל לבדוק את ההחזרים ע" הפעולות הבאות: נכנסים לאתר של חברה המספקת את השירותים, ממלאים את כל הפרטים האישיים כמו נתונים אישיים, הכנסות, ושאר מידע דרוש. בעת הצורך מעלים טפסים רלוונטיים לאתר ומציינים החזרים שונים בנוגע לתרומות או תארים. לאחר מכן רואה חשבון מיומן יעבור על החומרים וימלא עבורכם טופס 135 להחזר מס. כך אפשר לקבל החזר בקלות ישירות לחשבון הבנק. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורות חיים איש שיווק – כך תכתבו אותם
מעוניינים לכתוב קורות חיים איש שיווק ולדעת כי הם יהיו כתובים בצורה מעולה ובדיוק על פי הציפיות שלכם?...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
כרטיסי ביקור ליועצי נדל"ן של גט מרקטינג
אם תבחרו להסתכל על כרטיסי ביקור ליועצי נדל"ן של גט מרקטינג אז תוכלו לראות כי כרטיסי הביקור הדיגיטליים...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
כל היתרונות במטבח קטן
מטבח קטן הוא לא דווקא דבר רע. למטבח הקטן יש הרבה יתרונות. אם אין לכם הרבה אנשים שאמורים לשהות יחד בו...
קרא עוד »
מרץ 07, 2022