מה זה בעצם מיתוג עסקי

מיתוג עסקי

בעלי עסקים רבים בישראל לא מודעים למשמעות הרבה של מיתוג לעסק שלהם. אפשר להסתכל על מיתוג עסקי מכמה זוויות כאשר אחת מהן הינה מה הדבר הראשון שעולה לאנשים בראש כאשר הם שומעים או רואים את העסק שלך או את הלוגו שלו. כדי ליצור ולחזק מיתוג לעסקים צריך להראות את העסק ביחד עם המסר שלו בכמה שיותר הזדמנויות.

טיפים למיתוג עסקים

חלקו לעובדיכם חולצות מרצ'נדייז בעלות עיצובים מושכים ועם מסר אחיד של העסק (קראו כאן על הדפסה על חולצות). בצורה כזאת בכל פעם שלקוח יכנס אל בית העסק ויראה את העובדים הוא ייחשף ללוגו בשילוב עם המסר ויתחיל לקשר ביניהם.

בדלו את עצמכם

כנראה שאתם לא לבד בזירה העסקית בנישת העסק שלכם. צריך ללמוד ולזכור את אופן המיתוג של העסקים המתחרים ולפנות אל הקהל עם מסר ייחודי לכם.

היו פעילים ברשתות החברתיות

כאשר לקוח פוטנציאלי רואה את הפרסומים שלכם לצד פרסומים של החברים והמשפחה שלו, יש סיכוי רב שהוא ישים לב אל המסר והמותג שלכם.

החליטו על מסר אחיד

בחירה במספר מסרים אשר פונה לקהלים רבים יכולה להוביל לכך שדווקא הקבוצות שהכי מתאימות לעסק שלכם ירגישו שאתם "לא מדברים אליהם". בחרו במסר אחיד שלא יטשטש את מהות העסק שלכם ויאפשר למסר המרכזי להיקלט ולשקוע באוזני הציבור.

חלקו או מכרו מרצ'נדייז ללקוחות

כאשר לקוחות שלכם יסתובבו עם מרצ'נדייז ממותגים של העסק שלכם, הם ישדרו לכל מי שיראה אותם שמדובר בעסק טוב, הרי איזו סיבה אחרת יש להם להסתובב עם אביזרים ממותגים שלכם. מדובר בכלי פרסום זול, לפעמים חינמי (אפילו רווחי אם מכרתם את המרצ'נדייז מראש) ויעיל מאוד.

פרסמו את הצד האנושי של העסק

במידה והעסק תורם בדרך כלשהי או לדוגמא נותן הנחות לחיילים, הראו זאת בשלט גדול ואם ניתן גם בפרסומים של העסק. כאשר לקוחות פוטנציאלים יעריכו את הפעילות שלכם הם ירצו לתמוך בכם.

דאגו שהעובדים מעבירים את מסר המותג

העובדים הינם קבלת הפנים שלכם. דאגו שהם מעבירים מסר אחיד, מסר המותג שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בעולם ההוצאה לאור: תובנות חיוניות
ניתן לדמות את תחום ההוצאה לאור לאוקיינוס עצום, שבו גלי האמנות הספרותית נפגשים עם חופי היזמות המסחרית....
קרא עוד »
אוג 23, 2023
הלוואה לכל לקוחות הבנקים
במקרים שונים בחיים בהם נצטרך הלוואה נפנה לאתר https://naorcredit.co.il או לבנק לטובת קבלת ההלוואה. במקרים רבים...
קרא עוד »
ינו 04, 2022
פורטל צימרים – ככה בוחרים צימר
רוצים לבחור צימר לחופשה זוגית? לצאת עם המשפחה לימים של מרגוע? אולי קבוצת חברים שרוצה ליהנות יחד? בואו...
קרא עוד »
אוק 16, 2019