ייעוץ מס שבח – כל מה שצריך לדעת

רבים מעוניינים לדעת מדוע חשוב לפנות אל מומחה המציע ייעוץ מס שבח אם הם יכולים לקרוא אודות מס שבח באמצעות האינטרנט ולפעול בהתאם. התשובה היא שבכדי להימנע מהוצאה מיותרת של כספים חשוב להיות בעלי ידע בתחום ולדעת כיצד לפעול.

המטרה של ייעוץ מס שבח

המטרה של ייעוץ בכל הקשור אל מס שבח היא למנוע מכם לשלם יותר כספים ממה שאתם חייבים לרשויות, כלומר להימנע מתשלום גבוה מדי. באם כבר שילמתם סכום מסוים, היועץ יברר האם יש פער בין הסכום אותו שילמתם לבין זה אותו הייתם אמורים לשלם ובהתאם תקבלו החזר של סכום כספי. רבים אינם יודעים שיש להם זכויות ושהם זכאים להטבות ומבצעים שונים ולכן הם אינם בודקים האם מגיע להם החזר כספי או שהם זכאים לתשלום פחות.

יועץ מס שבח – נעים מאוד

ייעוץ מס שבח תמיד יעשה על ידי יועץ מס שבח מקצועי שתפקידו לספק ללקוחותיו ייעוץ בכל הקשור אל מיסוי במקרים של מכירה וקניית נכסי נדל"ן. היועץ יבדוק עבור לקוחותיו כמה מיסי מס שבח שולמו והאם הם זכאים להחזר תשלום עודף. בנוסף, ייעוץ מס שבח יעזור להבין האם אתם מהווים את קהל היעד  הזכאי להטבות שונות בכל הקשור אל מיסוי השבח והאם אתם זכאים לפטור ממס רכישה או ממס שבח.

חשוב לדעת – מס שבח

רוב האנשים אינם מודעים לכך שפטור ממס שבח מחייב בעלות על הנכס מחייבת בעלות יחידה על הדירה ובעלות של לפחות שנה וחצי על הנכס. יועץ מס שבח יעזור לכם להבין אם אתם צריכים לשלם 25 אחוזי מיסוי , האם קיימת השבחה במעמד המכירה, האם אתם זכאים לקבל פטור חלקי או מלא וכיצד תוכלו לנצל את כל ההטבות העומדות לרשותכם.

לסיכום, ייעוץ מס שבח חייב להיעשות על ידי יועץ מקצועי המומחה בתחום מיסוי שבח. מומחה זה אשר מכיר את חוקי המיסים יכול ללוות אתכם בכל תהליך העסקה , למנוע מכם תשלום מיותר של מיסוי והחזר של תשלום שכבר ביצעתם.

התייעצו עוד היום עם Nadlan Tax.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תכנון פרישה מקצועי – לעתיד טוב יותר
לאחר שנות קריירה מוצלחת ופוריה, מתקרב הרגע שבו העבודה נפסקת, המשכורת הקבועה כבר לא תכנס, ואנו עוברים...
קרא עוד »
מאי 25, 2020
ענב נדל”ן
ענב נדל"ן היא חברת נדל"ן גדולה במזרח התיכון. הן אחת החברות המצליחות באזור ויש להן פורטפוליו מרשים של...
קרא עוד »
אוק 13, 2022
שירות משלוח חלב למשרדים – איך זה עובד?
מכירים את זה שאתם מגיעים לפינת הקפה אחרי שעות עמוסות בעבודה שבהם ניסיתם להספיק כמה שיותר עד לשעת...
קרא עוד »
יול 22, 2021