שמירה על היגיינה בעסקים בעידן הקורונה

מוצרי היגיינה לעסקים

עידן פרוץ נגיף הקורונה הפתיע את העולם כולו. התפרצותו של נגיף בלתי נראה ולעיתים אף בלתי מורגש מחייבת את כולנו לשמור על ההיגיינה באופן מוקפד שבעתיים מהאופן בו הקפדנו על נושא זה טרם פרוץ הנגיף. לכן אנשים רבים כיום אשר עד לפני מספר חודשים לא הכירו כלל את ג'ל החיטוי, בוחרים לעשות בו שימוש יומיומי בתדירות גבוהה במיוחד. אז במידה וגם אתם מעוניינים להצליח לשמור על היגיינה שלכם בימי פרוץ הנגיף, חשוב לדעת לעשות זאת נכון בעזרת מוצרי היגיינה לעסקים. ישנם לא מעט אנשים אשר בטוחים כי מעשיהם מסייעים להם לשמור על היגיינה בעוד מה שהם עושים גורם לפעולה הפוכה לחלוטין. הנה לכם כמה נקודות שחשוב שתכירו בדרך לשמירה מיטבית על ההיגיינה. 

הקפידו לשטוף ידיים עם סבון

ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי שטיפת ידיים ללא סבון לא מועילה כמעט בכלל ולעיתים אף מחמירה את המצב. חיידקים רבים אינם נשטפים עם המים בלבד ולכן שטיפת ידיים ללא סבון כמעט ואינה מועילה. יתר על כן, ישנם רבים הסוברים כי היא אף מחמירה את המצב שהיה טרם השטיפה. לכן, קיימת חשיבות גבה לשטוף ידיים עם סבון. שנית, שטיפת ידיים עם סבון למשך מספר שניות בודדות אף היא אינה מועילה באופן מיטבי, שהרי לחומרים המרכיבים את הסבון לוקח לכל הפחות כ 20 שניות להתגבר על החיידקים כולם ולאפשר להם להישאר עם ידיים נקיות. לכן, חשוב להקפיד על שטיפה ממושכת של כ 20 שניות לכל הפחות, ויתרה מכך להקפיד בשימוש מתקן לניגוב ידיים.

הימנעו מנגיעות בחפצים בהם נגעו רבים לפניכם

וודאו שתמיד תהיה עליכם קופסת ג'ל חיטוי איכותי הכולל 70 אחוזי אלכוהול לכל הפחות וחטאו את הידיים מעת לעת. כמו כן מומלץ מאוד להימנע מכל מגע בחפץ בו נגעו אנשים רבים לפניכם וכך תצליחו לשמור על היגיינה באופן הטוב ביותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גיבוש צוות עובדים, הרעיונות שכולם אוהבים
יום גיבוש לעובדים, אמור להיות יום של כיף, הוא תורם לכך שצוות העובדים יכיר אחד את השני טוב יותר, וקיימות...
קרא עוד »
יול 27, 2021
מערכות אזעקה מומלצות בשנת 2021
מדיניות האבטחה הקיימת במדינת ישראל כבר לא מפתיעה אף אחד לאור מקרי הטרור הרבים שהתרחשו בתחומיה. כך...
קרא עוד »
נוב 30, 2021
איך לבחור חברת הדברות?
הדברה היא פעולה שכדאי לבצע מדי שנה בדירות משרדים חנויות ואולמות, וזאת כדי לצמצם ככל האפשר את הסכנה של...
קרא עוד »
יונ 17, 2021