כיצד נהפוך משרד קטן לגדול יותר מבלי להשכיר עוד שטח?

עיצוב משרדים

העבודה בעסק הולכת וגדלה וכעת הגיע הזמן לקבל עובדים חדשים על מנת להגדיל את המכסה החודשית לטפל באותם לקוחות חדשים. לעתים מיקום המשרד בבניין אינו יכול לאפשר לנו שכירת שטח גדול יותר וההכנסות עדיין לא מספיקות כדי לעבור למשרד אחר גדול יותר. במקרה כזה תצטרכו לשנות את העיצוב במשרד הקיים על מנת לפתוח בו יותר מקום לעובדים החדשים שלכם.

רוצים לצרף עוד עובדים למשרד שלכם?

העסק מתרחב? נהדר! כעת תוכלו לצרף עובדים חדשים, להגדיל את ההכנסות ו… רגע רגע… כדי לקבל עובדים חדשים אתם צריכים עוד עמדות עבודה לא? כיצד תוכלו לעשות זאת אם אתם באותו משרד ונדמה היה לכם שאתם כבר מנצלים אותו כראוי? ובכן, אינכם רוצים לזרוק שולחנות באמצע המעבר ולזרוק את העובדים לשם ולהעניק להם תחושה של זלזול. הדרך הטובה ביותר להפוך את המשרד הקטן לגדול יותר היא באמצעות מעצב פנים מקצועי ומנוסה שיסייע לכם בעיצוב פרקטי המתאים לצרכים החדשים שלכם.

על מה חשוב לשים דגש בעת עיצוב המשרד?

כל עיצוב משרדים מתחיל באפיון קצר שבין בעל העסק למעצב הפנים. האפיון הוא חלק חשוב מאוד בתהליך העבודה שכן על המעצב להיות קשוב לצרכי הלקוח ומשם להפיק את העיצוב המרשים והמתאים ביותר למצב החדש. אם אתם זקוקים לעמדות עבודה חדשות – ייתכן ותזדקקו לשיפוץ קטן במשרד. אם היו לכם 7 עובדים במשרד קטן ואתם צריכים כעת 10 עובדים, הרי ש2 הפתרונות היחידים הם: שכירת משרד גדול יותר או עיצוב מקצועי יותר של המשרד הנוכחי.

לרושם ראשוני אין תחליף:

שכירת מעצב פנים מקצועי תתרום לכם רבות, הרבה מעבר להכנסת עובדים חדשים למשרד שלכם. משרד מעוצב, נקי ומסודר תורם רבות לשביעות רצונם של העובדים ולכן גם באופן ישיר על הביצועים והתפוקה שלהם. כמו כן משרד המעוצב בטוב טעם אך שומר על הפונקציונאליות שלו יכול לעשות רושם ראשוני חיובי מאוד ללקוחות שלכם המגיעים לפגישה בתוך המשרד. משרד מבולגן ומנוכר יכול לשדר את ההיפך הגמור ולכן אין להקל בכך ראש.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אימון מכירות למוקדים – האם זה מוכיח את עצמו?
אם תסתכלו על עסקים שונים אשר בחרו להיעזר בשירותי אימון מכירות למוקדים אזי תוכלו לראות במהרה כי...
קרא עוד »
אוג 24, 2020
כל מה שצריך לדעת על הרמת חזה
נשים רבות בוחרות לאפשרות של הרמת חזה ללא ידע מספיק אודות ההליך עצמו. כיטם ושנן לא מעט אפשרויות...
קרא עוד »
יול 11, 2020
עורך דין נזיקין – קווים לדמותו
בלשון המשפטית, היווצרות נזק קרויה בשם נזיקין, ומכאן נובע הענף המשפטי, דיני הנזיקין. עורך דין נזיקין...
קרא עוד »
פבר 27, 2021