נוטריון לאנגלית – ללכת על בטוח

על פניו אנחנו מדברים על השפה האנגלית.. ה-שפה, אבל כשמדובר בטיפול נוטריוני מומלץ שנבחר  נכון ונקצר עבורנו תהליכים.

משרדו של עו"ד רם אפרתי מציע בין שירותיו הרבים שירות נוטריון לאנגלית. השירות מציע ביצוע של תהליכים בירוקרטיים במסמכים שחייבים תרגום מקצועי מאנגלית. כמובן שעל הנוטריון להיות בקיא בשפה האנגלית, כלומר אנגלית הינו שפת אם עבורו. בפועל לא רק זאת, אלא שנוטריון מקצועי בשפה האנגלית ידע ויכיר מונחים ומושגים הנהוגים בשפה האנגלית מה שמאוד יסייע בתהליך. עוד בין שירותי המשרד אימות חתימה, שירותי תרגום שונים, ניסוח מסמכים מאנגלית לעברית ועוד.

חוק הנוטריונים מאפשר לכל נוטריון לאנגלית את הסמכות המשפטית בנושא אישור ותרגום מסמכים מאנגלית לעברית. החוק נחקק ב 1976 ומאז הינו תקף ובר ביצוע.

למשרדו של עו"ד רם אפרתי קשר מקצועי וישיר עם השגרירויות השונות. קשרי עבודה אלה מאפשרים דיוק בעבודה, קיצור תהליכים ואופן פעולה נח ומרוכז תחת בית מקצועי אחד.

עוד במשרדו של עו"ד רם אפרתי: מגוון שירותי ייעוץ משמעותיים בהם עריכת אישור נוטריוני, תרגום מסמכים, תרגום צוואות, טיפול במסמכים משפטיים, אישור על תרגומי מסמכים והעתקים למסמכים. טיפול בחוזי שכירות, הסכמי ממון, תעודות רשמיות עבור תעודות נישואין או תעודות לידה ועוד מגוון נושאים.

שימו לב כי בבחירת נוטריון מוטב לבחור את איש המקצוע הנכון. זה שיש ביכולתו הסמכות והידע הרב ביותר. בדקו תחילה מהם כל צרכיכם המשפטיים, האם תוכלו לקבלם במקום אחד ורק אז החליטו.

שימו לה שלנוטריון ערך סמכותי רב מבחינת החוק. חתימתו מאשרת את זהות החותם על מסמך ונכונותו, פרט חשוב מאוד בתהליכים. לא פחות חשוב, חתימתו של נוטריון מאשרת כי החותם חתם על המסמך מרצונו החופשי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 אביזרי קמפינג שלא תרצו לצאת בלעדיהם מהבית
יוצאים לקמפינג? יש אביזרי קמפינג שיכולים לעשות את היציאה הזו לחווייתית יותר, לאטרקטיבית, נוחה ובלתי...
קרא עוד »
אוק 28, 2021
קש טק
היום ניתן למצוא יותר ויותר בעלי עסק, שבוחרים להציב כספומטים בכניסה לחנות שלהם. מדובר על דרך נוחה,...
קרא עוד »
מאי 27, 2020
תובנות קריטיות לגבי העלאת מעקה
הגבהה למעקה, לעתים קרובות מרכיב עדין אך הכרחי בפרויקטים אדריכליים ובנייה, ראויה לבדיקה מקרוב. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 13, 2024