3 סיבות להשקיע בקרן השתלמות

להשקיע בקרן השתלמות

כאשר מדובר על חיסכון לקרן השתלמות, מדובר על אפיק השקעה של הכסף שלכם. מכיוון שיש כיום לא מעט אפיקי השקעה, הרי שחשוב לדעת מהם היתרונות והחסרונות של כל אפיק השקעה, בכדי לבחור באפיק ההשקעה הטוב והנכון ביותר עבור הכסף שלכם. קרנות השתלמות מהוות אפיק חסכון אשר מנוהל על ידי בית השקעות. אותו בית השקעות משקיע את הכסף שלכם במגוון רחב של מסלולים, כאשר בכל מסלול יש רמת סיכון שונה. ניתן לבחור קרן השתלמות המתאימה  לצרכים שלכם, על מנת שהשקעת כספכם בקרן ההשתלמות תהיה הדבר הטוב ביותר עבורכם.

מהם היתרונות בהפקדה לקרן השתלמות

להשקעת כסף דווקא בקרן השתלמות ישנם מספר יתרונות:

  1. קרן ההשתלמות היא קרן בעלת דמי ניהול נמוכים באופן יחסי. לרוב הפקדה לפוליסת חיסכון תדרוש מכם תשלום דמי ניהול גבוהים יותר. כמו כן, ישנה הטבת מס הכנסה לכל מי שבוחר להפקיד מכספו לקרן השתלמות. עצמאי אשר מפקיד 4.5 אחוזים מהכנסתו השנתית מקבל את ההטבה ואילו שכיר אשר מפקיד עד 7.5 אחוזים מהשכר החודשי שלו, יקבל את ההטבה הגובלת באי תשלום מס בגין הפקדתו זאת. הפקדה מעל הסכומים הללו לקרן השתלמות תחויב במס
  2. כל אדם יכול לבחור את קרן ההשתלמות המתאימה לו, במסלול הסיכון הרלוונטי לו ביותר. ניתן להשוות באתר Savey.co.il באופן קל, מהיר ונוח בין כלל קרנות ההשתלמות העומדות על הפרק לצורך חיסכון כספי בהם ולבחור הקרן בעל התשואות הגבוהות ביותר על הפקדת כספים בה
  3. כל אדם אשר זקוק להלוואה ומפקיד באופן קבוע סכום כספי כלשהו לקרן ההשתלמות שלו יכול לקבל הלוואה אטרקטיבית מאוד מקרן ההשתלמות, בתנאים נוחים שהוא לא ימצא עוד באף אלטרנטיבות אשראי אחרות. כמו כן, ניתן להוריש זכויות בקרן השתלמות ולעבור בין קרנות ההשתלמות השונות תוך שמירה על הוותק והזכויות של האדם.

לבחירה בהשקעת הכסף דווקא בקרן השתלמות יש יתרונות רבים וטובים ולכן, כדאי מאוד לכל אדם לבחור בקרן השתלמות מתאימה לו, לצורך הפקדת כסף דווקא בה על פני אפיקי השקעה אחרים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פגע וברח
פגע וברח היא פגיעה ברכב, רכוש או הולך רגל כאשר הנהג הפוגע אינו עוצר כדי להגיש עזרה ולקיחת אחריות על...
קרא עוד »
יונ 09, 2022
כמה עולה לתפעל אתר אינטרנט והאם זה באחריות מנהל האתר?
אחזקה שוטפת של אתר אינטרנט הוא דבר חשוב מאוד ואנחנו לא היינו ממליצים לוותר על השימוש בפלטפורמה הזו...
קרא עוד »
נוב 10, 2022
מה זה עמוד נחום תקום?
עמוד נחום תקום הינו עמוד כתום גמיש שנועד לסימון ותיחום שטחים. הוא עשוי מפוליאוריטן טהור והיתרון שלו...
קרא עוד »
נוב 17, 2021