הסכם גירושין – איך לא לצאת מופסדים

Fmladv

תהליך הגירושין נחשב ללא ספק לאחד התהליכים המורכבים והקשים ביותר מכל בחינה אפשרית. מדובר על מצב שבו בני זוג שחיו יחדיו ואהבו זה את זה, מחליטים להיפרד ויש צורך לחלק ביניהם את הרכוש ולהחליט לגבי המשמורת על הילדים ודמי המזונות. תהליך זה טעון בלא מעט מטען ואמוציות, לכן יש צורך להיעזר בעורך דין שמתמחה בתחום, אשר יוכל להרגיע, לתמוך וכמובן גם לספק מידע וייעוץ משפטי מתאים. אחת המטרות המרכזיות של עורך הדין, הוא לשמור על האינטרס של הלקוח שלו במהלך התהליך. לא פעם ניתן לשמוע מאנשים על הסכמי גירושין שבהם צד אחד יצא הרבה יותר מורווח מהצד השני, לכן על מנת להימנע ממצבים אלו, יש צורך לבחור מראש בעורך דין מקצועי ומיומן שמתמחה בתחום הגירושין ומכיר את כל התקנות ופסקי הדין הרלוונטיים.

הסכם גירושין – כיצד לעשות זאת נכון?

קודם כל, יש להבין כי כאשר שני בני הזוג מסכימים להתגרש, הם חייבים לחתום על הסכם גירושין שמסדיר את כל חלוקת הרכוש ביניהם ואת ענייני המשמורת והמזונות על הילדים. כל אחד מבני הזוג חייב להצטייד בעורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום הגירושין כמו Fmladv את כל המגיע לו מתוך ההסכם. רוב ההסכמים נוגעים בנושא של מזונות ילדים, דבר שנחשב לא פעם לנושא רגיש. יש צורך להחליט על סכום שיהיה מקובל על שני הצדדים, אך לא לשכוח לחשב בתוך הסכום הזה את כל ההוצאות האפשריות על הילדים. כמו כן, יש צורך להחליט על הסדרי ראיה שיתאימו לשני הצדדים, כאשר המטרה היא להחליט מי מההורים מקבל את המשמורת על הילדים ומתי הצד השני לוקח אותם. חשוב להתייחס לכל סיטואציה אפשרית, כולל חגים, חופשים, נסיעות לחו"ל וכדומה.

לסיכום, הסכם גירושין בין בני זוג חייב להתייחס לכל הנקודות האפשריות העלולות להוות מחלוקת בין הצדדים בהמשך הדרך. מומלץ להיעזר בעורך דין שמתמחה בתחום, כדי להבטיח את האינטרסים שלכם.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתא להשקעה – מה זאת אומרת?
אנחנו נוהגים להתייחס למשכנתאות, ככלי אשר נועד לעזור לנו לקנות דירה בה אנחנו נוכל להתגורר. אנחנו...
קרא עוד »
מרץ 26, 2021
שוק ההון
אנשים רבים מנסים את מזלם בתחום של שוק ההון, מתוך המחשבה כי מדובר על משחק הימורים. אומנם רובם לא יודו...
קרא עוד »
ספט 01, 2020
הטבות במשכנתא להורים יחידנים
הטבות משכנתא הן דרך מצוינת לעזור להורים יחידניים לחסוך כסף. בהתאם למדינה, הורים יחידים יכולים לקבל...
קרא עוד »
אוק 26, 2022