ביטול הסכם מכר – כך תעשו זאת נכון

החוק הראשון שלומדים ילדים הוא שהבטחות צריך לקיים. אם כך, מה קורה במקרים מורכבים משפטית, שבהם אתם נאלצים למצוא מוצא מחוזה משפטי שחתמתם עליו. ובכן, לרוב צריך לקיים את החוזה. אבל אם יש לימינכם עורך דין מיומן ומקצועי, ייתכן מאוד שתוכלו למצוא את הדרך הנכונה לבטל את הסכם המכר עליו אתם חתומים, מבלי לגרום לנזק עצום לצד השני ובצורה הוגנת. זו היא לא משימה פשוטה, וגם לא משימה שגרתית, אבל אם קצת רצון והרבה מיומנות, תוכלו לפרק גם הסכמים משפטיים חתומים.

 

בלית ברירה – שלושה טיפים לביטול הסכם מוצלח

יש שתי סיבות עיקריות שיכולות להיות עילות רלוונטיות לפי החוק לביטול חוזה חתום. הראשונה היא אי קבלת התמורה המוסכמת בחוזה. אם למשל רכשתם שירותים והספק לא הצליח לעמוד בהם, בבית המשפט תוכלו להוכיח זאת ולצאת מהתחייבות החוזה. שנית, במקרה וגם לאחר כמה ניסיונות הארכה של תקופת החוזה הקצובה לא הצליחו הצדדים להגיע למיצוי החוזה, הוא יכול להיות בטל ומבוטל בראי החוק. שתי ההפרות הללו יכולות לאפשר לכם לגשת לבית המשפט ולעמוד על זכותכם לסגת מן החוזה.

 

החלטות מושכלות שמצילות אתכם מהחוזה

אם אתם רוצים לקחת אחריות על חוזה שלא קיבלתם עליו תמורה, חשוב לא לפעול לבדכם. זאת, משום שחתימה על חוזה היא עניין מחייב משפטית ויש לשקול לאורך תהליך ביטול ההסכם את כל הרבדים המשפטיים שיכולים להוות בעיה בתהליך. לשם כך, מומלץ לפנות לעזרתו של עו"ד מיומן ומנוסה בתחום החוזים, שיציע לכם שירותי ליווי לאורך התהליך וייצג אתכם על הצד הטוב ביותר בתהליך פירוק החוזה, מתוך רצון להביא להסכמה בין שני הצדדים המעורבים בעניין.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: גילוי יתרונות נסתרים של אורטופדיה של פציעות ספורט
ברוכים הבאים לתחום האורטופדיה של פציעות ספורט, שבו השאיפה לבריאות וביצועים מיטביים תופסים את מרכז...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
אילו היתרים מקבל קבלן רשום?
כל קבלן רשום צפוי לקבל היתרים מסוגים שונים וזאת על פי הרישיון שהוא קיבל. קבלנים מסוימים יוכלו לבנות...
קרא עוד »
יונ 10, 2021
מה זה חשמל חכם?
חשמל חכם זהו חשמל שפועל באמצעות מערכת בית חכם. כלומר חשמל אשר ניתן לשלוט בו מרחוק ולהגדיר לו תכניות...
קרא עוד »
ספט 05, 2021