יתרונות של הלוואה בערבות המדינה

הלוואה בערבות המדינה

המדינה החליטה לאחרונה על קרן הלוואות ייעודית (הלוואות בערבות המדינהשעיקרה; סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שנקלעו לקשיים עקב משבר הקורנה. למה קרן זו הינה כלי מימוני חשוב ומהן היתרונות של הלוואה בערבות המדינה. על זאת ועוד במאמר זה.

יתרונות של הלוואה בערבות המדינה

מטרתה של תוכנית זו היא לעודד בנקים מקומיים ומלווים חוץ בנקאיים להעניק הלוואות עסקיות קטנות עד בינוניות שאינן ניתנות לבנקאיות באופן מסורתי על ידי מתן ביטחון נוסף למלווה לבקשת אשראי בצורת ערבות, המשמשת כמעין תמריץ לאשר בקשת אשראי מסחרית שהיא בדרך כלל לא תבחן בה.

מועמדים זכאים

יזמים המבקשים לפתוח, לרכוש, לגדול או להרחיב עסק אך מתקשים להשיג את ההון הדרוש להם. חברות בעלות רעיונות ותוכניות עסקיות סולידיות, ומסוגלות להפגין היסטוריית אשראי עקבי וללא בעיות, אך יש להן ביטחונות מינימליים. 

לווים שיכולים להפגין יכולת פיננסית להחזיר את ההלוואה המבוקשת, הם בעלי יתרונות לקבלת הלוואה עם הנחות תקפות מהמדינה. מלכ"רים אינם זכאים, אלא אם כן הם נמצאים באזור ארגוני ממלכתי.

שימוש בכספים

השימוש בכספי המדינה אשר ניתנים כהלוואה כוללים החזרי הלוואות לגופים מסוימים, שיפורי מגורים ושיפוצים לנכסים, רכישת עסק, רכישת ציוד, מימון גשרים, בנייה, רכישת נדל"ן ולמעשה כל היעדים העסקיים, על כולם תוכלו לקרוא באתר פרץ פיננסים.

תקופת הלוואה

הלוואה לתקופה מוחזרת באמצעות תשלומים תקופתיים רגילים בדרך כלל לתקופה של 1-7 שנים. קו אשראי מוחזר באמצעות תשלומים חודשיים של ריבית בלבד, עם כל הקרן והריבית שלא שולמו לפירעון, לאורך שנה עם תנאים מתחדשים.

ביטחונות

תוכלו להפקיד כבטחונות נכסים עסקיים ואישיים זמינים, מוצרי יוקרה שנמצאים ברשותכם (מכונות, ציוד, מסחר, מלאי ורכוש) ויכולים להוות פקטור למקרה שלא תצליחו להחזיר את ההלוואה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתלבטים אם לבנות בית חדש או לשפץ? מספר נקודות למחשבה שיכולות לעזור
אם אתם מתלבטים בין בניית בית חדש או שיפוץ הבית הנוכחי כדי שיתאים לצרכיכם, ולא בטוחים באילו מבין...
קרא עוד »
אפר 02, 2020
חיטוי קורונה – מדוע צריך לעשות את זה?
בשנת 2020 נחשפנו למגיפת הקורונה, בין אם זה באופן ישיר או עקיף, ובין אם זה דרך כלי התקשורת והתקנות השונות...
קרא עוד »
אוק 21, 2020
איך לטפל בעובש בקירות?
אין כמו בבית. הוא מספק את המקום הנוח והבטוח להיות עם האהובים שלנו ולהיות עם עצמנו. הבית גם יכול להיות...
קרא עוד »
יול 11, 2021