הכל על כוחו של התת מודע

כוחו של התת מודע

זוכרים שלמדתם ללכת? לאכול? לרכב על אופניים? תת המודע שלנו הוא החלק הגדול יותר של התודעה כשהמודע הוא בעצם רק קצה הקרחון שלה. כוחו של התת מודע שלנו הוא עצום ומכיל בתוכו את כל ההתנסויות, הזיכרונות והאמונות שלנו. תת המודע אחראי על הפעלת מערכות הגוף כמו נשימה, עיכול ועוד. אך הוא גם אחראי למרבית התוצאות בחיינו.

מהו התת מודע 

זיגמונד פרויד, אבי תורת הפסיכואנליטיקה, טען כי תת המודע של האדם הוא הבסיס של האדם אשר שולט בהוויתו של האדם בלי שביכולתו להתנגד, להתגונן או אפילו להכיר בו. התת מודע מכיל בתוכו רגשות, יצרים, זיכרונות ותכנים לא נעימים אשר עלולים להפריע לאדם לנהל את חייו בשגרה ולכן הם מודחקים אל תת המודע כדי לא לגרום לו אי נוחות. עם זאת ממקומם בתת המודע, הם ממשיכים להופיע דרך חלומות ומשפיעים על חייו של האדם. 

האם יש באפשרותנו להשפיע על תת המודע? 

תת המודע שלנו עובד כל הזמן ועצם העובדה שאנחנו מוצאים את עצמנו עושים פעולות שגרתיות באופן אוטומטי היא כי תת המודע שלנו קלט את הדפוס וההרגל ועכשיו הוא מפעיל אותו אוטומטית. באותה הדרך נוכל להרגיל את תת המודע שלנו לייצר עבורנו תגובות בהתאם למחשבותינו. אם נמקד את אמונותינו בעצמנו בצורה חיובית, תת המודע יתחיל לשדר חזרה את הביטחון העצמי והאמונה בעצמנו שתעזור ותדחוף אותנו לעבר המטרות אותן אנחנו רוצים להשיג. 

תת המודע מתייחס לאמונות שלנו כהנחיות לפעולה ויעשה רק את מה שאנחנו אומרים לו לעשות, אז למה שלא נשדר לו מסרים חיוביים במקום האמונות שמגבילות אותנו? שנו את דרך החשיבה שלכם וראו איך דרך החיים שלכם משתנה.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן לקבל באתר https://tatmuda.com

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הופעות טלפתיה בזום – גם מבוגרים יכולים להנות בתקופת קורונה
לפני מספר שנים, כאשר עוד לא בכלל חלמנו על המושג קורונה, וכאשר לא היינו יכולים לשער שהחיים שלנו ושל...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021
האם טאבלט מיני שווה השקעה?
טאבלט מיני בהחלט יהיה שווה את העלות שלו וזאת מכיוון שהוא יוכל לאפשר לכם לצרוך מדיה ולעשות שימוש בכל...
קרא עוד »
יונ 15, 2022
משכנתא להשקעה – מה זאת אומרת?
אנחנו נוהגים להתייחס למשכנתאות, ככלי אשר נועד לעזור לנו לקנות דירה בה אנחנו נוכל להתגורר. אנחנו...
קרא עוד »
מרץ 26, 2021