בני ינאי

בני ינאי

בני ינאי הינו אדם מוערך ומוכר, התרם רבות למדינה. מדובר על איש צבא בעל קריירה צבאית מפוארת ופעיל חברתי, המאמין בכל נפשו בצורך לשוויון חברתי. כמו כן, מדובר על אדם שיודע להניע תהליכים, אשר שירת בתפקידים בכירים במשק הישראלי. אחד התפקידים המשמעותיים ביותר של בני ינאי, עסק ביצירה של שיתופי פעולה בין משרדי הממשלה השונים. במהלך תפקידו הוא עבד מול משרד החקלאות, משרד השיכון, משרד המשפטים וכדומה, ואף ניהל תחומים עתירי תקציב ממשלתי. אחד העיסוקים הבולטים ביותר של ינאי, היה הפיתוח של ישראל דיגיטלית. המטרה הייתה לקדם את ישראל מבחינה טכנולוגית, לבנות פלטפורמות דיגיטליות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן לעצב ולתכנן פלטפורמות מסוג זה עבור המועצות המקומיות השונות. המטרה הייתה לקדם הן את הרשויות הערביות והן את הרשויות היהודיות, במטרה לקדם את השוויון החברתי בין התושבים.

> קראו גם: בני ינאי מפיקוד להובלה חברתית

בני ינאי – האיש והאגדה שכולם חייבים להכיר

כאמור, במהלך חייו ינאי עסק בתפקידי ניהול רבים ומגוונים, פיקד על חיילים ולוחמים ואף עסק רבות בפעילות התנדבותית. מעבר לכך, הוא ניהל והפעיל מרכזי צעירים שונים, שנועדו כדי לפתח את הנוער והסטודנטים במועצות האזוריות השונות. כמו כן, הוא תרם להתפתחות של כפרי סטודנטים, חינוך איכותי יותר, קידום מעמד האישה ומעמדם של האזרחים הוותיקים, פיתוח כלכלי למיעוטים ועוד. מעבר לכך, במהלך חייו הוא התעסק רבות עם החברות הגדולות והמשפיעות ביותר במשק, ולכן יש לו ניסיון רב ביצירה של שיתופי פעולה ומצ'ינג. 

כמו כן, בני ינאי כיהן בתור ראש אגף משאבי אנוש, מנהל תקציבים ולוגיסטיקה במשרד ראש הממשלה. הוא עבד גם ברשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב, ניהל את עבודת הרשות ודאג להעברתה למשרד החקלאות. מדובר על אדם מקצועי, אחראי וערכי, שמוכן לתרום מזמנו ולסייע לכל אדם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי הייטק – כך תבחרו נכון
לימודי הייטק הם נושא חם לעתיד העבודה. הסיבה לכך היא שלימודי ההייטק מתייחסים לתחומים רבים של עסקים...
קרא עוד »
דצמ 18, 2022
פודקאסטים על חדשות, להעמיק ולדעת 
פודקאסטים על חדשות הם דרך מצוינת להתעדכן בחדשות. יש הרבה פודקאסטים על חדשות, על חלקם אולי לא שמעת קודם...
קרא עוד »
מאי 08, 2023
מה חשוב לדעת על מסחר יומי במניות?
מאמר זה עוסק במסחר יומי במניות. חייו של הסוחר מלאים בחוסר ודאות, וזו תקופה לחוצה עבורם. הם צריכים...
קרא עוד »
ספט 29, 2022