מה ההבדל בין הלוואת בלון להלוואת גישור

הלוואת גישור היא הלוואה לטווח קצר המאפשרת ללווה לשלם חוב לטווח ארוך. הלוואות גישור זו השקעה שתוכל להשתמש בה כדי להפוך את התשלומים שלך למשתלמים יותר. מדובר בסוג הלוואה המוצע על ידי הבנקים ללקוחות שאינם מסוגלים להחזיר את הלוואותיהם בתשלומים חודשיים קבועים. הריבית משתנה בהתאם לגובה ההלוואה ומשך ההלוואה.

הריבית משתנה בהתאם לכמות הכסף שלווית ותלויה גם ברמת ההכנסה שלך. אתה יכול לקבל הלוואת גישור לצרכים קצרי טווח כמו מקרי חירום או הוצאות בלתי צפויות כמו חשבונות רפואיים או תשלומי שכר דירה, אבל זו לא אפשרות טובה עבור יעדים פיננסיים ארוכי טווח כמו בעלות על דירה או חינוך.

הסיבה לכך היא שהלוואות מסוג זה הן בעלות ריבית גבוהה מאוד ויכולות להיות קשות להחזר אם תזדקקו להן בזמן. הלוואת גישור משמשת למקרי חירום. זהו גשר בין שתי קווי האשראי של הלווה והמלווה. הלווה צריך להחזיר את ההלוואה תוך פרק זמן מסוים וזה לא יעלה על שנה. המלווה מספק גם אבטחה מסוימת מפני ברירת מחדל על ידי הוספת סכום נוסף לסכום השאול.

איך יכולות לשרת אותנו? 

הלוואות גישור הן הלוואות המגשרות על הפער בין שתי קווי אשראי או יותר. עם הלוואת גישור, אתה יכול ללוות $10,000 מהמלווה הראשי שלך ולהשתמש בו כדי לממן $20,000 מהמלווה המשני שלך. ההפרש בריבית הוא רק $1 לחודש.

הלוואת גישור היא הלוואה שבה הלווה יכול להחזיר את הקרן בתשלומים. זה נעשה בדרך כלל על ידי מכירת נכס למלווה וביצוע תשלומים מאוחר יותר. הנכס יכול להיות כל דבר ממכונית ועד בית. הלוואת גישור משמשת לרוב כחלופה להלוואות רגילות, שכן היא מאפשרת ללווים לפרוע את חובם מהר יותר ובריבית נמוכה יותר. למידע אודות הלוואת בלון

לפרטים אודות משכנתא לתושבי חוץ

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך חיוני לתרגילי חיטוב הגוף
יציאה למסע כושר לחיטוב הגוף יכול להיות מרגש וסוחף כאחד. מאמר זה נועד לשמש כמדריך הרצוי שלך, לספק...
קרא עוד »
דצמ 27, 2023
מהו משקיע כשיר?
משקיע כשיר, המכונה גם משקיע מוסמך בסמכויות שיפוט מסוימות, הוא אדם פרטי או גוף עסקי המורשה לעסוק...
קרא עוד »
יול 20, 2023
יתרונות של לימוד הערכת נכסים שלא ידעת על קיומם
הערכת נכסים אינה רק תת-קבוצה של מומחיות מקרקעין; זהו נקודת מוצא שממלאת תפקיד מכריע בהיבטים מרובים של...
קרא עוד »
אוק 05, 2023