איך לבחור קופת גמל טובה?

קופת גמל

המדדים העיקריים שצריכים לעניין אתכם לקראת בחירה של קופת גמל להשקעה צריכים להיות מדד שארפ, גובה התשואה המצטברת לאורך תקופה של 5 שנים וכמובן שגם דמי הניהול. מעבר לכך חשוב להבין כי יש מקרים רבים שבהם קופות הגמל מתאימות רק למגזר ספציפי מאוד של אנשים.

מעבר לבחינה של המדדים שהזכרנו והשוואה בין קופות גמל מובילות, רצוי גם להתייעץ עם מומחה בנושא. למאמרים נוספים ומידע על קופות גמל אתם יכולים גם לבקר בפורטל 2bit, אשר מציג מידע רב ועדכני אודות קופות הגמל השונות והשיקולים שצריכים לעניין אתכם בעת הבחירה.

מוצאים קופת גמל שמשתלם להפקיד בה את הכסף

כאשר אתם באים לבחון את הכדאיות של השקעת הכסף שלכם בקופת גמל כזו או אחרת, אתם צריכים לעשות את זה על בסיס הפרמטרים שהזכרנו לעיל, וזאת לצד בחינת מידת הסיכון של השקעה טומנת בחובה. תצטרכו למצוא את האופציה שתהיה הכי אטרקטיבית בשבילכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם שמים את הכסף במקום הנכון.

אפשר לומר שאם אתם כבר מחליטים להפקיד את הכסף שלכם בקופת גמל כזו או אחרת, אז במקום לקבל החלטה פזיזה, יהיה כדאי לכם לעשות בדיקה מעמיקה של הנושא ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להפוך את ההחלטה שלכם בנושא לכמה שיותר משתלמת. זה בוודאי משהו שיוכל לעזור.

אל תבדקו רק את גובה התשואה

אנשים רבים נוטים לשים בראש סדר העדיפויות את גובה התשואה של קופת הגמל. במקום זאת רצוי לבדוק פרמטרים נוספים, כמו גובה הסיכון שמגולם בהשקעה בה, עלות דמי הניהול וכיוצא בכך. אם רק תתייעצו עם מומחה בהשקעה בקופות גמל, הוא כבר יוכל לעזור לכם. למאמרים נוספים כנסו לאתר 2bit ותמצאו שפע של מידע על קופות גמל וביטוחים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם יש שיטות מיוחדות לגיוס עובדים
כל מעסיק יודע שאחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלו או לחברה שלו הוא התחום הנוגע לגיוס עובדים. כוח אדם...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
ניהול מבנים קטנים לעומת ניהול מבנים גדולים – מהם ההבדלים?
בניינים קטנים הם מועטים במספר ותקציבם מוגבל. הם צריכים להיבנות עם החומרים הנכונים, במחיר הנכון ובזמן....
קרא עוד »
ספט 01, 2022
פירוק חברה – איך לבצע פירוק חברה בצורה נקייה
קודם כל, חשוב להבין כי חברה הינה אישיות משפטית מלאכותית, ולכן ניתן לפרק אותה במקרה הצורך. למשל, במידה...
קרא עוד »
נוב 01, 2020