רכישת דירה להשקעה: כך תעשו את זה נכון

רכישת דירה להשקעה

לא מעט ישראלים בוחרים לרכוש דירות, לא בשביל להתגורר בהן אלא לצורך השקעה. כאן לומדים איך עושים את זה בצורה נכונה?

דירה להשקעה, עסקה לשנים רבות

כשאנחנו חוסכים כמות כסף מסוימת, עולה אצלנו שאלה, מה לעשות איתו. כיצד אנחנו יכולים להשתמש בו בצורה נכונה, אפקטיבית, על מנת שהוא יאפשר לנו לבנות ביטחון כלכלי עבורנו ועבור הילדים שלנו, למשך שנים ארוכות. אין ספק, רכישת דירה להשקעה זו אחת האופציות הטובות ביותר לכך. באתר יש נדל"ן, תוכלו למצוא את כל הכלים שיאפשרו לכם לרכוש דירה שתאפשר לכם להרוויח.

הרעיון של רכישת דירה להשקעה הוא פשוט. חוסכים הון עצמי מספיק גדול בשביל לקנות דירה, מוסיפים משכנתא, רוכשים דירה ובאמצעות השכירות מחזיקים את ההשקעה, עד שמגיעה נקודת הזמן בה מתחילים להרוויח. המטרה היא ליהנות מתשואה גבוהה מספיק במהלך התקופה הראשונה בשביל להחזיר את ההשקעה כמה שיותר מהר, ולאחר מכן ליהנות מתשואה גבוהה לצורך רווח. כך יוצרים מקור הכנסה נוסף.

נקודות שצריך לבחון כשרוכשים דירה להשקעה

מחיר

לא בכל מחיר משתלם לרכוש את הדירה. צריך לקחת בחשבון, דירות יקרות, על פניהן נראות לנו משתלמות, אך סביר להניח שיהיה הרבה יותר קשה להשכיר אותן ולכן, אנחנו עלולים להפסיד מכך. המחיר צריך להיות מותאם בין היכולות שלנו למצב בשוק.

תנאים

יש לבחון את תנאי העסקה, בין אם זה מבחינה כלכלית ובין אם זה מבחינות אחרות. לכן חשוב לעבוד עם גורמי מקצוע שמכירים את שוק הנדל"ן ובפרט אתה אזור בו אנחנו רוצים לרכוש דירה להשקעה.

אזור הדירה

לא בכל מקום משתלם לרכוש דירה להשקעה. אנחנו יכולים לחשוב שאזור יוקרתי משתלם, אך שוב, הסיכוי שנצליח להשכיר את הדירה הוא לא גבוה, לעומת זאת באזורים אחרים, ייתכן שהמחיר יהיה גבוה ביחס לשכר דירה שנוכל לגבות. לכן צריכה להיות התאמה בין השניים.

מסים והוצאות

עלינו לחשב את המסים שנצטרך לשלם וכן את הוצאות נוספות, למשל, אם אנחנו קונים דירה ישנה, מה הן עלויות השיפוץ שנצטרך לבצע על מנת שנוכל להשכיר אותה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לעשות כשחוזרים לשגרה בצל הקורונה?
בחודשים האחרונים, כמעט כל אחד ואחת מאיתנו הרגיש על בשרו את השינוי העצום שהביא לחיינו נגיף קורונה. החל...
קרא עוד »
מאי 20, 2020
הדברת פשפש המיטה – למה חשוב לפעול מהר?
כשאנחנו נחשפים לחרק או מזיק מסוים בבית, יהיה נכון מצידנו לצאת בנקודת הנחה שאין מדובר במקרה בודד....
קרא עוד »
אפר 28, 2022
תיקון מחשב נייד
מחשבים ניידים מעצם היותם ומצורת השימוש בהם, חשופים יותר מכל מחשב אחר לנזקים או תקלות תפעול שונות. זאת...
קרא עוד »
אוק 26, 2020