השקעות בנדל"ן בחו"ל – האם רק הישראלים הבינו את הפוטנציאל?

השקעות בנדל"ן בחו"ל - האם רק הישראלים הבינו את הפוטנציאל?

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו להיות תופעה פופולארית בקרב ישראלים רבים. ומספר המשקיעים הישראלים אשר מבצעים עסקאות נדל"ן בחו"ל הולך ועולה. יש שתוהים: האם רק ישראלים זיהו את הפוטנציאל? האם יש במדינות נוספות תופעה כזו בה אנשים בוחרים לבצע השקעות נדל"ן במדינות זרות?

שוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל

לפני הכול כדאי לציין כי הנעשה בשוק הנדל"ן המקומי משפיע בצורה ישירה על סוג ההשקעות שהמקומיים יבצעו. ונבין זאת טוב יותר בעזרת הדוגמה: העובדה שמחירי הנכסים בארץ יקרים מאוד גורמת לכך שישראלים רבים אשר יש ברשותם סכום כסף מסוים עבור ביצוע עסקת נדל"ן, אינם יכולים למצוא נכס מתאים בגבולות הארץ בשל המחירים הגבוהים. לא פעם זו סיבה טובה לאתר נכס בחו"ל אשר המחיר שלו יאפשר את הרכישה.

עסקאות של תושבים במדינות שונות

ניתן לומר כי במדינות רבות בעולם יש אנשי נדל"ן אשר מחפשים לבצע השקעות. הללו מחפשים השקעות כדאיות ומשתלמות אשר יניבו תשואה גובהה. המיקום של הנכס והמדינה הם לא תמיד שיקול מרכזי בעניין. כי אם המטרה היא לייצר הכנסה גבוהה ככל האפשר בהשקעה מינימלית, מה לנו אם הנכס נמצא בבריטניה או בתורכיה? ואכן, אפשר לומר כי השקעות נדל"ן בחו"ל זו תופעה חובקת עולם אשר מציעה למשקיעים במדינות שונות לבצע רכישה של נכסים במדינה זרה.

ליווי מקצועי להצלחת העסקה

אך בכל מקום ובכל מדינה קיים הכלל כי חשוב להיות מלווים באנשי מקצוע אשר יובילו את המשקיע לקבלת החלטה נבונה ורכישה נכונה של נכס מתאים. בעזרת אנשי מקצוע מקומיים אשר מכירים היטב את שוק הנדל"ן המקומי, ניתן לאתר נכס כדאי ושווה במחיר הזדמנות. וכך ליהנות מתשואה גבוהה והכנסה משמעותית לאחר הרכישה וביצוע השקעות נדל"ן באנגליה. אמנם במקרים רבים יהיה צורך לבצע שיפוץ או שינויים שונים בנכס, מדובר אכן בהוצאה משמעותית אך יש לבחון אותה לעומק ולבדוק האם עלות הרכישה בהוספת מחירי ההשקעה והשיפוץ הנוספים, עדיין משאירים את העסקה למשתלמת. עסקה משתלמת כדאי לתפוס בשתי ידיים – בין אם היא בארץ ובין אם היא בחו"ל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי להשקיע בקפריסין
בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מחפשים את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בענף הנדל"ן דווקא בחו"ל. כאשר יודעים...
קרא עוד »
יול 24, 2020
פוליסת סייבר
היום ניתן לשמוע על יותר ויותר חברות וארגונים אשר בוחרים לרכוש לעצמם פוליסת סייבר, על מנת להגן על עצמם...
קרא עוד »
אוג 03, 2020
איך לבחור קופת גמל טובה?
המדדים העיקריים שצריכים לעניין אתכם לקראת בחירה של קופת גמל להשקעה צריכים להיות מדד שארפ, גובה...
קרא עוד »
אוג 11, 2021