מיכאל פוליצר – לדעת שעובדים עם האנשים הנכונים

כשאנחנו ניגשים לעבוד עם גורמים מסוימים, בוודאי בתחום שאנחנו לא בהכרח מכירים, כמו שוק ההון, אזי שעלינו ללמוד להכיר את אותם אנשים, לדעת כיצד להתרשם מהם ולהחליט בסופו של דבר עם מי נכון לנו לעבוד. 

זה נכון לא רק באופן מעשי, כלומר עם אילו מנהלי תיקים, מנהלי השקעות, ברוקרים או גורמים אחרים אנחנו אמורים לעבוד, אלא גם אצל אילו אנשים אנחנו צריכים ללמוד את התחום. רק כך אנחנו נוכל באמת להצליח ולקבל את הכלים הטובים ביותר בשביל להשתלב בשוק ההון, כפי שאנחנו רוצים. 

למשל, אחד מאותם גורמים הוא מיכאל פוליצר. מדובר על גורם המתמחה בכל מה שקשור לנושא של שוק ההון ויש לו את היכולות והכלים לספק לנו את הידע הדרוש וכן את כל הכלים הרלוונטיים בשביל שנוכל ללמוד את הנושא ולהשתלב בתחום כפי שאנחנו רוצים. לפיכך, אנחנו צריכים ללמוד עליו, בשביל לדעת שהוא אכן האיש המתאים עבורנו. 

איך אפשר לדעת שמיקי פוליצר הוא האיש הנכון עבורנו?

מיכאל פוליצר הוא אדם עם הרבה מאוד ניסיון בתחום של שוק ההון ובכלל. יש לו את הכלים והידע הדרושים, הוא צבר אותם במשך שנים רבות בהן עסק בתחום, וכיום, כאמור, הוא מעביר אותו הלאה, באמצעות קורסים שהוא פיתח בתחום. 

כל מי שרוצה להשתלב וללמוד אצל מיקי, יכול ללמוד על הניסיון שלו דרך מקורות שונים, יכול כמובן ליצור איתו קשר ובסופו של דבר לבחור מתי וכיצד ללמוד אצלו. כך אפשר יהיה להתחיל ולצבור ידע אשר בסופו של דבר, יגולם באמצעים פרקטיים, מעשיים, אשר יעזרו לבצע השקעות נכונות בשוק ההון. מה שיאפשר ליהנות מתשואות ורווחים משתלמים לאורך זמן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תפקידו של רואה חשבון יניב ארד
אל לנו לחשוב על עמדת רו"ח כעל תיאור תפקיד גנרי. הוא לא. התפקיד דורש מיומנויות בחשבונאות, תיאוריה...
קרא עוד »
ספט 06, 2022
שירותי ניהול כספים במיקור חוץ
אם אתם בעלי עסק או חברת סטרטאפ ואתם זקוקים למישהו שינהל את כל הקשור לנושא הכספים בדרך מקצועית ויעילה,...
קרא עוד »
פבר 03, 2021
מיסוי בינלאומי: איך זה עובד?
תשלום כפל מס ותשלום כפול לביטוח הלאומי עלולים להתרחש במקרה של אי הסדרת נושא המיסים, זאת עבור מי...
קרא עוד »
אוק 17, 2020