שחרור ממעצר עד תום ההליכים, חשוב לדעת

שחרור ממעצר עד תום ההליכים

חלק בלתי נפרד מהשלב הזה שבו המשטרה תופסת אדם אשר חשוד בדבר ביצוע של עבירה הוא הבאתו לחקריה ואף למעצר במידה ויש את התנאים המתאימים לכך. שהייה בתא המעצר היא אינה חוויה נחמדה כלל וכלל, וזה מאוד חשוב לדעת את הדרך אל השחרור ממעצר במידה ונמצאים או בדרך לשם. מה יכול לסייע? עורך דין מקצועי ובעל ניסיון הוא מצרך חובה לכל עציר שמכיר את הזכויות שלו היטב באותו שלב.

סוגים שונים של מעצר

אדם אשר לא מגיע מן העולם הזה של המשפט מצד התובע או מצד הנתבע, הוא לא האדם אשר יבין מה בדיוק כוללים ההליכים המשפטיים שיכולים להתרחש כנגד כזה אשר מואשם בביצוע של עבירה פלילית על הסוגים השונים שלה.

בפועל, יש סוגים שונים של מעצרים ושני הבולטים מעל כל היתר הם מעצר ימים ומעצר שנקרא מעצר עד תום ההליכים. המטרה של מעצר מן הסוג השני היא לשמור על העצור בתא המעצר מחשש שיהווה סכנה לשלום הציבור עד שכל ההליכים המשפטיים שאר החלו כנגדו יתקדמו אל עבר המיצוי הסופי שלם. יש אופציה שבה משחררי את העצור עד שיושלמו ההליכים הללו, וכאן יש להכיר עו"ד פלילי טוב כדי שהזכויות של העציר יהיו אף הם במלואם.

שחרור ממעצר או חלופה

מה יכול כבר לעשות משרד עורכי דין בבאר שבע עבור אדם שאר נראה כי כל עולמו חרב עליו והוא כבר נמצא עצור בתא מעצר? כאן התערבות של עורך דין בתחום הפלילי מביא אל בחינה מדוקדקת יותר של הראיות אשר נאספו על ידי המשטרה כנגד העציר, כאשר ניתן לבחון שחרור מן המעצר עד למיצוי ההליכים ובמידה ודבר זה אינו מתאפשר, אזי להתקדם אל עבר שחרור כנגד תשלום של דמי ערבות אשר נקבעים בבית המשפט או שהעצור יהיה במעצר בית עד שיובא אל בית המשפט שידון בעניין שבו הוא מואשם.

בתחילת הדרך הכל נראה אותו הדבר עבור אדם שאינו בקיא בדבר, אולם לעו"ד מיומן יש את ההיכרות המעמיקה שיכולה לקצר את השהייה בתא המעצר ולעיתים לבטל אותה כליל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביג שוט משתפים: 3 סיבות להשקיע בשוק ההון
חושבים על השקעה בשוק ההון? רוצים להרוויח הרבה כסף ולסחור בהצלחה? בואו וקראו מהן שלוש הסיבות שמסבירות...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
ייעוץ עסקי לחברות – מהו ייעוץ מועיל
ייעוץ עסקי הוא סוג של שירותים מקצועיים הכוללים בדרך כלל חברת ייעוץ אחת או יותר המספקת ייעוץ והכוונה...
קרא עוד »
מרץ 29, 2023
שיש אוניקס – מה הוא בעצם?
מי שבונה מבנה חדש, מי שמקים בית פרטי או דירה: מוצא את עצמו עוסק בלא מעט סידורים ובחירות, כמו גם מבצע...
קרא עוד »
אפר 23, 2020