רבקה סגל – הצליחה להגיע רחוק בחייה

דעו לכם כי רבקה סגל זוהי אישה אשר הצליחה להגיע מאוד רחוק בחייה והגיע למצב בו היא מסוגלת להניע חברות הייטק גדולות קדימה ולהנפקה וזאת לצד כך שהיא שרתה בצבא כמפקדת ביחידת סייבר והייתה השראה גדולה עבור לא מעט חיילים וחיילות ששרתו תחתיה.

לפיכך זוהי אישה אשר הצליחה להגיע מאוד רחוק בחייה ואפשר ללמוד מהאופי שלה והדרך שלה באופן כללי לא מעט דברים. לא סתם רבים מדברים עליה ועל התרומה העצומה שלה להייטק הישראלי. היא מצליחה להשיג המון בחייה ובאופן עקבי.

מפקדת יצירת עם כישורים יוצאים מגדר הרגיל

רבקה סגל הייתה מפקדת יחידת סייבר אשר הצליחה לגרום לחיילים ששרתו תחתיה לבצע את המשימות המוטלות עליהם בצורה מאוד יסודית ותוך כדי שבאמת אכפת להם מכל פרט קטן של ביצוע המשימה. היכולת שלה להניע אחרים ולאפשר להם להבין את חשיבות המשימה שהם מבצעים היא מאוד משמעותית ומעוררת השראה בקרב רבים. אין ספק בכל הנוגע לדבר.

יודעת כיצד לעורר השראה באחרים

כפי שאתם מבינים, בין הדברים העיקריים שמאפיינים את רבקה סגל זה עצם כך שהיא מסוגלת לעורר השראה בקרב אחרים ובצורה מאוד אפקטיבית. כך לאורך החיים שלה היא הגיע למצב מצוין בו היא לא רק משיגה הישגים מאוד משמעותיים בחייה אלא גם מסוגלת להפוך את הסביבה בה היא נמצאת לטובה יותר.

זו הסיבה העיקרית שהביאה לכך שרבקה מהווה השראה גדולה במיוחד עבור אנשים רבים ברחבי הארץ. כל אלה שהיו תחתיה בצבא או בחברות ההייטק למדו ממנה המון והצליחו להגיע רחוק יותר בחיים האישיים ובקריירות שלהם. לפיכך מדובר באישה מאוד מיוחדת אשר לא סתם רבים מדברים עליה רבות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת האמת על גמילה מסמים: איך זה באמת עובד
ברוכים הבאים לחקירה מעמיקה של מומחה גמילה מסמים - ויקטוריה רנסנס, שם נחשוף את המציאות של אופן פעולתו...
קרא עוד »
פבר 07, 2024
מה הן השקעות אלטרנטיביות?
עם עליית האינטרנט וצמיחת המסחר האלקטרוני, יש ביקוש הולך וגובר להשקעות אלטרנטיביות. משקיעים מחפשים...
קרא עוד »
אפר 10, 2023
הגשת דוח הצהרת הון – על התהליך
כל אדם שפותח עסק חדש, נדרש למלא הצהרת הון ראשונה וזאת כדי להצהיר על ההון ועל העושר האישי שלו. מידע על...
קרא עוד »
נוב 23, 2021