כיצד מתבצעת כרייה של ביטקוין?

כדי לכרות ביטקוין צריך מחשב עם התוכנה הנכונה, ארנק ביטקוין מיוחד ומספיק חשמל. ביטקוין נכרה על ידי הפעלת אלגוריתמים מורכבים ברשת הבלוקצ'יין. כורים משתמשים בתוכנה מיוחדת כדי לפתור בעיות מתמטיות מורכבות ולקבל תשלום בביטקוין עבור עבודתם.

כריית ביטקוין היא תהליך של הוספת רשומות עסקאות לפנקס הציבורי של ביטקוין של עסקאות קודמות. תהליך הכרייה כולל הידור של עסקאות אחרונות לבלוקים וניסיון לפתור בעיה קריפטוגרפית. הכורה הראשון שמצא פתרון מודיע על כך לשאר הרשת, וכל שאר הכורים מאמתים את הפתרון ואז מקבלים אותו.

תחום שצובר תאוצה אדירה

כריית ביטקוין תוכננה בכוונה להיות עתירת משאבים וקשה, כך שמספר החסימות שנמצאו כל יום על ידי כורים נשאר יציב. בלוקים בודדים חייבים להכיל הוכחת עבודה כדי שהם ייחשבו תקפים. הוכחת עבודה זו מאומתת על ידי צמתים אחרים של ביטקוין בכל פעם שהם מקבלים חסימה.

רמת הקושי מותאמת אוטומטית על סמך כמה מהר או איטי כורים מסוגלים לפתור בלוקים חדשים, כשהמטרה היא לשמור על הזמן הממוצע בין בלוקים חדשים על עשר דקות. ככל שיותר אנשים מצטרפים, הקושי עולה בממוצע כל שבועיים.

כל אחד יכול לכרות ביטקוין

כריית ביטקוין היא תהליך של הוספת רשומות עסקאות לפנקס הציבורי של ביטקוין של עסקאות קודמות. כריית ביטקוין היא חלק חשוב ובלתי נפרד מרשת הביטקוין. תהליך הכרייה כולל הידור של עסקאות אחרונות לבלוקים וניסיון לפתור חידה קשה מבחינה חישובית. כאשר כורה פותר בהצלחה את הפאזל, הוא יוצר בלוק שמתווסף לבלוקצ'יין והם מתוגמלים בביטקוינים חדשים שנוצרו ובעמלות עסקה.

על מנת לכרות ביטקוינים, אתה צריך חומרה מיוחדת בשם ASIC (Application Specific Integrated Circuit) המיועדת במיוחד לכריית ביטקוינים שהם יקרים בהשוואה למחשבים רגילים. ישנם כורים רבים ברחבי העולם שמשתמשים במחשבים שלהם כמו גם ב-ASIC לכריית ביטקוין שיכולים להיות רווחיים אם יש לך מספיק כוח מחשוב או אם אתה מצטרף למאגר.

מידע נוסף באתרhttps://www.bitsofgold.co.il/

לקריאת הכתבה אודות ביטס אוף גולד

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקים ענקים על הרצפה: אתגר גדול לשחקנים קטנים
כל הורה רוצה להעניק לילד שלו את העתיד הטוב ביותר ועל כן עולה השאלה מה אנחנו צריכים לעשות בכדי להבטיח...
קרא עוד »
דצמ 17, 2018
מה צריך לדעת כשרוצים לרכוש ריהוט משרדי?
אחרי שנים של דילמות החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון לבנות משרד? להקים עסק ולעזוב את העבודה שלכם בתור...
קרא עוד »
מאי 02, 2021
חברת מטוסים פרטיים – מתי נשתמש בשירותיה
בתקופת הקורונה, בשלבים מסוימים, מצאנו את עצמנו לא רק בהסגר פנימי אלא גם בהסגר חיצוני, כלומר שדה התעופה...
קרא עוד »
פבר 15, 2021