ניהול תיק השקעות

ניהול תיק השקעות

מה זה תיק השקעות ולמה הוא צריך בוס או מנהל על הראש? אם הבנתם שאתם רוצים להשקיע בשוק ההון, אבל אתם תוהים איך בדיוק נכון לעשות את זה, הנה הבשורה. יש קיצורי דרך. 

יש לכם אפשרות ללמוד את שוק ההון מהתחלה עד הסוף, לטעות כמה פעמים ולהפסיד כסף ואז להתחיל לראות רווחים. לא שיש משהו רע בדרך הזו, אולם היא לא מתאימה לכל אחד אלא להרפתקנים מביניכם שרוצים לעבור מסע. 

מי שרוצה תכלס ומהר יוכל לעשות את זה דרך ניהול תיק השקעות או מנטור שידריך אותו בהשקעות בשוק ההון. 

אז מהו ניהול תיק השקעות והאם זה שווה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

ניהול תיקי השקעות

ניהול תיקי השקעות זה בעצם חברות שמאגדות תחתיהן עשרות, מאות ואלפי משקיעים, הם צוברים סכומי כסף אדירים משום שתיקי השקעות על פי רוב נעים בין כמה מאות אלפי שקלים לבין כמה מיליוני שקלים. תלוי במסלול ובמטרה. 

החברה מחזיקה אנשים שמבינים היטב בהשקעות, אנליסטים וכדומה ואלו בוחרים במה להשקיע והתשואה מתחלקת בין התיקים במי שבחר לשים חלק מהכסף שלו בהשקעות הללו.

איך זה עובד בפועל? לכל אחד ואחד מהלקוחות של החברה יש תיק השקעות. בתיק הזה יש מגוון השקעות, כלומר, מוצרים פיננסיים שונים. יכול להיות תיק אחד שיש בו עשרות סוגי השקעות. 

אגרות חוב, מניות בחברות שונות, תעודות סל, הסיבה שלוקחים הרבה סוגי השקעות זה כדי לפזר את הסיכונים ככה שהרווח יהיה וודאי וההפסד רחוק מאוד. 

לכן, אנשים רבים שהצטבר להם סכום גדול ורוצים שהכסף שלהם ירוויח להם עוד כסף, נותנים אותו לחברת השקעות כמו SKN וזו מסדרת להם תיק השקעות ובטווח הרחוק הם מרוויחים כסף רב על הסכום הראשוני שהם השקיעו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאיר וילנסקי נותן טיפים לחברות
חבורת וארגונים רבים, בוחרים להיעזר בשירותיו של יועץ עסקי. יועץ עסקי מסוגל לייעל את ההתנהלות של הארגון...
קרא עוד »
דצמ 22, 2019
הכירו את חברת גורקן יזמות בע"מ
חברת גורקן יזמות בע״מ זוהי חברה אשר מתעסקת בין היתר בהפיכת מבנים לשימור למגורי יוקרה. תחת החברה ישנם...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022
מה זה משכנתא הפוכה?
שעבוד של נכס מקרקעין בתור בטוחה להחזרת הלוואה זוהי משכנתא הפוכה תשואות פיננסים. היתרון שלה הוא...
קרא עוד »
יול 28, 2021