הקמת עמותה: איך לגייס כספים?

גיוס כספים לעמותה

אחת הבעיות הגדולות ביותר של עמותות חדשות, עמותות שאין להן עדיין שם מוכר, אנשים בשטח או מוניטין רב שנים, זה כיצד לגייס כספים. לשם כך, אנחנו רוצים להציע לכם דרכים לגייס כסף בצורה אפקטיבית וטובה.

כיצד נגייס כספים לעמותה שלנו?

מיקור חוץ

אנחנו יכולים לפנות עבור מיקור חוץ לחברה מתמחה בנושא של גיוס כספים, ושם הצוות יעשה בשבילנו את העבודה. הוא יפנה אל אנשים בטלפון ויגייס מהם כספים, על פי התסריט והתוכנית שאנחנו יוצרים ביחד.

פרסום באינטרנט

אנחנו יכולים לייצר פרסום אפקטיבי דרך האינטרנט. בין אם זה בפייסבוק, מיילים, גוגל ובכלים אחרים. אנחנו צריכים להיות מאוד יצירתיים על מנת לייצר פרסום אטרקטיבי, כזה שאכן ימשוך את הגולשים לתרום עבורנו.

גיוס אנשים בעלי השפעה

לעיתים, מספיק פרסומת אחת עם בן אדם מוכר, בן אדם בעל השפעה, בשביל לגרום לאנשים לפתוח את הארנק ולהתגייס. לשם כך, אנחנו צריכים למצוא מישהו שיהיה מוכן לעשות את זה ובצורה אפקטיבית.

אירוע התרמה

אומנם זה ידרוש מאיתנו הוצאות רבות, אך אם נצליח לגייס כמות גדולה של כסף, אז נוכל להחזיר את ההשקעה וכן נוכל ליהנות מכספים עבור העמותה. הכל שאלה כיצד נייצר אירוע התרמה ברמה גבוהה ועד כמה באמת הוא יהיה אפקטיבי.

תרומות מדלת לדלת/דוכנים

הרעיון הוא להגיע לאנשים פנים אל פנים, להסביר להם על מה העמותה, למה חשוב לגייס עבורה כספים ולעשות את זה בצורה חיננית ויפה, בצורה נעימה ופשוטה.

על מה אנחנו צריכים לחשוב בתהליך גיוס כספים?

עמותה היא רעיון מאוד מיוחד, שכן, היא לא מייצרת שום דבר, אך היא מוציאה כספים לא מעטים, בין אם זה על חלק מהאנשים שעובדים בה (לצד אנשים שמתנדבים) וכן על הפעילויות השונות שהיא מבצעת.

לכן, כשאנחנו פועלים לצורך גיוס כספים, חשוב לדעת איך עושים את זה וכמובן לשם מה אנחנו עושים את זה. חשוב להגדיר תוכנית ברורה, על מנת שנוכל להשתמש בכסף בצורה אפקטיבית ונכונה לאורך זמן, ובמקביל נוכל לגייס כל הזמן עוד כספים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי כדאי לקנות רכב?
רכישת רכב חדש עולה לא מעט כסף, כידוע. מדובר באחת ההוצאות הגדולות ביותר שאנחנו יכולים לעשות, אם לא...
קרא עוד »
מרץ 02, 2020
מענה אנושי לעסקים
בחלק זה נדון בכמה ממערכות תוכנת HRS (מענה אנושי לעסקים) הפופולריות הקיימות בשוק כיום עבור עסקים וכיצד...
קרא עוד »
נוב 09, 2022
אביזרים לאמבטיה שאתם חייבים להכיר
מה החדר הכי מבולגן בבית שלכם? איפה העומס נמצא כמעט בכל בוקר? הרוב יאמר שהמקום הכאוטי הזה הוא חדר...
קרא עוד »
יול 27, 2020