ניקוי בידיאי שלילי

ניקוי בידיאי שלילי

בישראל כיום ישנו מאגר מידע של כלל הנתונים הפיננסיים השונים של כל אדם. כלומר, הבנקים והחברות החוץ בנקאיות מעבירות למאגר המידע את כל המידע אודות ההלוואות שיש לאדם, המשכנתא שיש לו, חריגה ממסגרת האשראי שלו, דחיית תשלומי הלוואה ועוד. כל הנתונים השונים הנאספים על האדם יוצרים לו דירוג אשראי או בי די אי, אשר מעיד על מצבו הפיננסי, על היכולת שלו להחזיר הלוואות ועוד. בהתאם לבי די אי של האדם, חברות אשר הוא פונה אליהן לצורך בקשת הלוואה יחליטו האם לתת לו את ההלוואה וכן, במידה ואכן ניתנת ההלוואה, מה תהיה הריבית על ההלוואה. 

כיצד נקבע בידיאי שלילי

אדם שיש לו בידיאי שלילי הוא אדם שככל הנראה התקבל מידע שלילי אודות התנהלותו הפיננסית. כך לדוגמא: יתכן מאוד שמדובר על אדם אשר חורג באופן תמידי ממסגרת האשראי בבנק שלו, באדם אשר לא עומד בהחזר ההלוואות שלו, באדם אשר יש לו תיק בהוצאה לפועל או באדם אשר פתח בהליך פשיטת רגל ועוד. לא מעט אנשים תוהים האם ניתן לשנות את הבידיאי השלילי שיש להם לבידיאי חיובי באמצעות מחיקת BDI שלילי. ובכן, חשוב מאוד לדעת היום שבהחלט ניתן לשנות בידיאי שלילי לחיובי באמצעות עזרה של חברה המתמחה בתחום זה.

כיצד מנקים בידיאי שלילי?

ניקוי בידיאי שלילי איננו תמיד דבר פשוט שכן, המידע השלילי הנאגר על האדם במאגר המידע נמחק ממנו רק לאחר שלוש שנים. אולם, לא פעם ניתן להפיק את הדוח המדובר ולבדוק האם ישנן טעויות שבגינן הבידיאי של האדם שלילי. כמו כן, ניתן לבצע פעולות שונות שיכולות לסייע במשימה של מחיקת נתוני אשראי שליליים של האדם והפיכתם לחיוביים. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות שירותים מעין אלה ויש לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיעורים פרטיים אונליין
לימודים ורכישת השכלה הינם חיוניים מאוד להתפתחות שלנו כבני אדם, כאנשים החיים בסביבה מודרנית מתקדמת...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021
תרגום טקסטים עסקיים – מה צריך לדעת
העולם הגלובלי שלנו מעמיד אותנו מול צורך להתאים טקסטים למגוון קהלי יעד. כי אם יש לנו אתר מכירות פעיל...
קרא עוד »
מאי 13, 2019
קורס משחק מול מצלמה לנוער
משחק מול קורס מצלמה לנוער הוא דרך מצוינת לעזור לשחקנים צעירים ללמוד את יסודות הקולנוע...
קרא עוד »
אפר 30, 2023