דירות להשקעה – האם להשקיע בארץ או בחו"ל?

דירות להשקעה

שוק הנדל"ן רווי בהזדמנויות השקעה כל הזמן, אולם לא כל הזדמנות השקעה היא בהכרח משתלמת. גובה התשואה בנדל"ן בישראל נא בין אחוז תשואה נמוכה לאחוז תשואה סביר, עדיין לא כמו בתשואה פוטנציאלית בחו"ל. עם זאת, הרבה יותר נוח ובטוח לרוב המשקיעים הישראלים להשקיע דווקא בישראל המוכרת והאהובה. אם כן, כאשר קהל המשקיעים מתחלק בין ישראל לבין השקעות בחו"ל, לכם רק נותר לבחור היכן כדאי לכם להשקיע, באיזה נכס ואיך להתנהל אתו.

מהי השבחת דירה ומתי היא נלקחת בחשבון?

השבחה של דירה היא למעשה רכישה של דירה קיימת במחיר מסוים וביצוע פעולה מסוימת שעוזרת להעלות את ערך הדירה כדי שתוכלו למכור אותה ברווח לאחר מכן. הפעולה יכולה להיות גם לחכות בסבלנות שתיבנה באזור תחנת רכבת, בית חולים או משהו גדול ומרכזי שהולך להיבנות באזור והולך להעלות את ערך הדירות, או כאמור לבצע פעולה בעצמכם שמעלה את ערך הדירה. הפעולות שאתם יכולים לבצע היא שדרוג של הדירה, הן מבחינת שיפוץ והרחבה של שטח הדירה והן מבחינת חלקה הפנימי. לדוגמה: רכשתם דירה להשקעה ב700 אלף שח עם קירות בלויים, רצפה שבורה, אין אסלה בשירותים ובקיצור – ידעתם את מצב הדירה כשרכשתם אותה במחיר זול ממחיר השוק. השקעתם כמה עשרות אלפי שקלים בשיפוצים והדירה נראית כעת כחדשה. כעת תוכלו למכור אותה בעצמכם בערך גבוה יותר מזה שרכשתם אותה + השקעתם בשיפוצים וליהנות מהרווח.

האם עדיף לקנות דירה להשקעה בישראל או בחו"ל?

שאלה שכיחה מאוד בתחום הנדל"ן ואין לה תשובה ממשית, אם כי אנו רואים מגמה בעליית כמות המשקיעים המתחילים לקבל ביטחון להשקיע גם מעבר לים. כמובן שבחו"ל יש הזדמנויות רבות יותר ובמדינות רבות גם אחוז התשואה יהיה גבוה מבישראל, אולם גם בישראל, אם תיצמדו לחברת הנדל"ן הנכונה, תוכלו למצוא כמה פנינים.

היצמדות לחברת נדל"ן מקצועית:

חברת רפאל נדל"ן מלווה משקיעים רבים ברכישת נכסים, החל מהנכס הראשון שלהם ועד לעבודה ארוכת טווח עם נכסים נוספים. מלבד העובדה שתוכלו לקבל החלטות נכונות ומקצועיות יותר בנוגע לכסף שלכם, תוכלו גם להישאר מעודכנים בנוגע להזדמנויות השקעה חדשות בארץ ובחו"ל בליווי החברה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תיקון מחשב נייד
מחשבים ניידים מעצם היותם ומצורת השימוש בהם, חשופים יותר מכל מחשב אחר לנזקים או תקלות תפעול שונות. זאת...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
ניהול כספים בסטרטאפים
לא קל להגיע להצלחה כחברת סטארט-אפ. יש בדרך לכך לא מעט אתגרים ועיכובים מסוגים שונים וכמובן, גם תחרות....
קרא עוד »
פבר 14, 2021
מחפשים מקום להפתיע את האישה? צימרים לפי שעה יכולים לעשות את זה
לא חסרות סיבות שבגינן תרצו להפתיע את האישה שלכם, אך החוכמה היא לעשות את ההפתעה בצורה הטובה והמרגשת...
קרא עוד »
אוק 27, 2019