כיצד נמדדת חברת קידום אתרים טובה באמת?

חברת קידום אתרים

תחום הקידום האורגני הוא תחום מורכב ומסועף וחברת קידום מקצועית תבצע עשרות פעולות שונות במהלך החודש לטובת קידום אורגני של האתרים שלה ושל לקוחותיה. במקרים מעטים חברת קידום טובה נכשלת במשימת קידום, כיוון שחברת קידום טובה ומנוסה מלכתחילה לא תקבל על עצמה פרויקט שהיא לא חושבת שתוכל לבצע. לעתים הכישלון עשוי לקרות כתוצאה מחוסר סבלנות של הלקוח, מתיאום ציפיות לא נכון עם הלקוח, מהערכה לא נכונה של התחרות והמתחרים באותו השוק של האתר המקודם ו/או כתוצאה משינוי גדול של גוגל באלגוריתם שפגע בקידום של אתר מסוים.

מה נחשב להצלחה בקידום? כיצד נמדדת חברת קידום אתרים טובה באמת? הנה כמה דברים שכדאי לשים לב.

תוצאות בשטח

כמובן שהדבר הראשון שאפשר וצריך להתייחס אליו הוא התוצאות בשטח. התוצאות המוצגות בתיק העבודות של חברת הקידום הן תוצאות עבר ולעתים גם תוצאות הווה של החברה אולם מה שמעניין את בעל העסק המשקיע אלפי שקלים בחודש בחברת הקידום – הם התוצאות שהיא מביאה לו ולא לחברות אחרות. לכן רק כאשר בעל העסק יתחילו לראות תוצאות בפועל הוא יחשיב את חברת הקידום למוצלחת. קראו בהרחבה על בניית אתרים לעסקים!

מה נחשב להצלחה?

ההגדרה של הצלחה יכולה ללכת לכיוונים שונים אולם בהקשר של חברת קידום אתרים טובה הכוונה היא לא רק לקידום ביטויים לעמוד הראשון בגוגל או אפילו לתוצאה הראשונה בגוגל אלא לכמות הגולשים המגיעים מגוגל לאתר כתוצאה מעבודת הקידום, איכות ורלוונטיות הגולשים (מדד להתייחסות הוא למשל הCTR שבין כמות הגולשים באתר לכמות הפניות/לקוחות) וכמובן כמה מכירות/הכנסות יש בפועל.

עבודת קידום מוצלחת היא כזו שתגבה מהעסק X כסף בחודש ובטווח זמן סביר (יכול להיות גם חצי שנה-שנה ובתחומים תחרותיים אפילו יותר מכך) תתחיל לייצר לעסק יותר הכנסות כדי שבעל העסק יוכל ליהנות מרווחים כתוצאה מעבודת הקידום. כך מודדים הצלחה של חברת קידום וניתן יהיה להגדיר אותה כחברת קידום טובה באמת.

> למידע מקצועי והמלצות נוספות בקרו באתר KillerMedia!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לדעת על מגרש רכבים לפירוק
המכונית הפרטית או המסחרית היא כלי חיוני לחיי היומיום של רובנו ומהווה נכס חשוב, מאחר שהיא מאפשרת תנועה...
קרא עוד »
ינו 15, 2021
אנשי עסקים? כך דרכון אירופאי יסייע לכם!
בשנתיים האחרונות הבהלה לדרכון האירופאי בעיצומה, זאת בשל העובדה שמחזיקי הדרכון זכאים ליתרונות רבים –...
קרא עוד »
אפר 01, 2020
החזרי מס לשכירים – תקבלו את הכסף שלכם בחזרה
החזר מס לשכירים הוא תמריץ שמציעה הממשלה כדי לעודד חברות לספק לעובדיהן חופשה בתשלום. זוהי הטבה...
קרא עוד »
פבר 23, 2023