אחות פרטית לאחר ניתוח: מה לבדוק לפני בחירת אחות?

אחות פרטית אחרי ניתוח

ניתוח זה טיפול שעלול להיות מהיר, פשוט וקל יחסית, אך עשוי להיות משמעותי ומורכב יותר. הדבר תלוי בסוג הטיפול וכן במצב הבריאותי הכללי של המטופל. בכל מקרה חשוב לדעת שיש דרכים שונות להגיש סיוע ולהקל על המטופל, וזאת בדרכים שונות שייבחרו בהתאם למצב ולנסיבות. אחת האופציות היא שכירת שירות אחות פרטית לאחר ניתוח. מדובר על שירות קיים שחברות סיעוד מציעות אותו. והוא אכן מצליח לענות על הצורך ולספק לחולה ליווי הולם והרגשה טובה יותר לכל אורך התהליך.

מה צריך לבדוק?

אבל כדי להבטיח שהטיפול עתיד להיות מסור ומתאים, חשוב לנו לבחור את האחות הפרטית בשימת לב. כי לא כל אחות יכולה להגיש את הטיפול המתאים, ולא כל אחת תוכל להשלים את הפעולות לשביעות רצונו של המטופל.

  • מקצועיות – חשוב לנו לבדוק את נושא המקצועיות של האחות. במידה ויהיה עליה לבצע פעולות רפואיות ולעקוב אחרי המכשור הרפואי, עליה להיות בעלת תואר מתאים ולהכיר היטב את הנהלים. רק כך היא מורשית כאחות מוסמכת לבצע את הפעולות ולטפל בחולה בהתאם לצורך, קראו בהרחבה!
  • מסירות – חובה להבטיח כי האחות הינה אחות מסורה ואכפתית. כזו שמבינה לכאבם של אנשים ורואה שליחות בהקלה עליהם. אחות מסורה מגיעה לא רק בגלל הכסף, אלא היא רואה לנגד עיניה את מצבו של החולה ואת התחושות שלו, ועושה כל שלאל ידיה כדי להקל עליו.
  • ניסיון – אחות מנוסה היא אחות שיש לה יכולת טובה להתנהל מול הצוות הרפואי, בני המשפחה והחולה עצמו. הניסיון מקנה לה את היכולת לענות כנדרש ולדאוג למנותח בכל עת בלי פשרות.
  • אנושיות – חשוב לנו שאחות פרטית תהיה אנושית, שיהיה לה אכפת מהמנותח ושהיא תדע מה נדרש ממנה לעשות וממה להימנע.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס מס הכנסה / להבין כמה מס משלמים
אין ספק שאחד הנושאים הסבוכים ביותר בחיינו, ויחד עם זאת גם אחד הנושאים המשפיעים ביותר עלינו, הוא כל מה...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
הגביה מהירה של צ'קים חוזרים? איך זה עובד!
רוצים להפסיק להיות תלויים במזל ובכל פעם מחדש לחשוש שמא הלקוח ימסור לכם צ'ק דחוי? בכדי לייעל את תהליך...
קרא עוד »
ספט 23, 2019
כל מה שצריך לדעת על הרמת חזה
נשים רבות בוחרות לאפשרות של הרמת חזה ללא ידע מספיק אודות ההליך עצמו. כיטם ושנן לא מעט אפשרויות...
קרא עוד »
יול 11, 2020